Miatta reszkethet a 4-es BMW és az A5-ös Audi
Hivatalos: itt a Mercedes-Benz C kupé
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Mercedes-Benz megmutatta legújabb igazi kupéját. A C-osztály kupé a nagyobb S stílusában, tökéletes arányokkal indul hódító útjára.
Bizonyos értelemben a W205-ös sorozatú C-osztály kupéja nem meglepetés. A kémfotók alapján már látszott rajta, hogy a kategória új királya lehet. Az előző, nekem tetsző, de a konkurenseivel szemben kicsit partra vetett halnak tűnő előd után most végre sikerült valami sokkal időszerűbbet megalkotni Stuttgartban. Adott a stílus, a W205 sokkal modernebb elődjénél, ugyanakkor a lendületes íveiben benne van zsigerileg valami régies mercedesesség. Mindezt megtoldották az S-en már látott kupéfarral, kellemes tetőívvel és több évtizedes, hagyományos részletekkel, mint az automatán előnyúló biztonsági öv.
Ha mindez nem lenne elég, akkor ráadásnak pár nap múlva jön utána a Mercedes-AMG C 63 kupé változata is, az sem lesz piskóta. Az új C kupé nagyobb az elődjénél, hosszban 9,5, szélességben 4 centiméterrel gyarapodott és tengelytávja is hosszabb 8 centivel. A kocsi motorkínálata a szedánból és a kombiból ismert darabokra épít, elérhető lesz hozzá többféle váltómű és a 4Matic összkerékhajtás is. Ugyanígy a vezetősegítő és biztonsági rendszerek is ismerősek; adaptív tempomat, aktív sávtartó, 360 fokban pásztázó kamerarendszer is szerepel az extralistán.
Említésre méltó a légkondicionáló, ami a navigációval összekombinálva egy alagútba érve magától belsőlevegő keringetésre vált. A pontos műszaki adatok most még nem állnak rendelkezésre, azokat, csak a Frankfurti Autószalonon tartott ünnepélyes bemutató körül fogja közzétenni a gyár. Európában már idén rendelhető lesz a C-osztály kupéja.
Fura a merci cégvezető mostani gondolkodása … az új jövevény még mindig csak a 7G-tronic váltót kapja amit bő 13 év fejlesztetek ki és már ideje lenne lecserélni … 9 G-tronicot egyenlőre el lehet felejteni … fura viszont , hogy a szintén új GLC-ben meg csak azt adják kivéve a hybridet mert az ott is 7G-tronic… Nem értem konkurens BMW nek sokkal jobb a ZF féle 8 sebességes váltója mint a Merci 7ese … és ha kész a 9 es váltó már majdnem egy éve akkor miért adják a régi váltóval … Vw/Audi is fejleszti már a 10 sebességes DSG-t meg lennék lepve ha nem jelenne meg az új A4-esben…
Fura a merci cégvezető mostani gondolkodása … az új jövevény még mindig csak a 7G-tronic váltót kapja amit bő 13 év fejlesztetek ki és már ideje lenne lecserélni … 9 G-tronicot egyenlőre el lehet felejteni … fura viszont , hogy a szintén új GLC-ben meg csak azt adják kivéve a hybridet mert az ott is 7G-tronic… Nem értem konkurens BMW nek sokkal jobb a ZF féle 8 sebességes váltója mint a Merci 7ese … és ha kész a 9 es váltó már majdnem egy éve akkor miért adják a régi váltóval … Vw/Audi is fejleszti már a 10 sebességes DSG-t meg lennék lepve ha nem jelenne meg az új A4-esben…