Elhagyta krómmaszkját a Ford kompakt egyterűje
Hivatalos fotón a sorozatgyártású Ford B-Max
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már a tavalyi Genfi Autószalonon bemutatott B-Max tanulmány is közel állt az idén prezentálandó végleges változathoz, ami az év második felében piacra is kerül.
Tulajdonképpen semmi sem változott jelentősen a Fiesta alapú autón, leszámítva, hogy a krómozott hűtőrács egyszerűbb kivitelű, fekete műanyag alkatrésznek adta át a helyét, de nem zárhatjuk ki, hogy valamelyik magasabb felszereltségi szinten ismét feltűnik majd az exkluzív hatású elem.
Maradtak a másfél méter széles hátsó tolóajtók az integrált, így beszállást és rakodást nem akadályozó B-oszloppal, a 60:40 arányban dönthető háttámlájú hátsó ülések, valamint a szintén előrebuktatható háttámlájú anyósülés, ami 2,35 m hosszú tárgyak elhelyezését is lehetővé teszi. Az Opel Meriva ellenfelének szánt típus is megkapja a nemrég bemutatott egyliteres, háromhengeres, 100 és 125 lóerővel kapható EcoBoost motorokat, lesznek Duratorq dízelek, az extrák között pedig tolatókamera, nagyméretű képernyővel ellátott navigációs rendszer, duplakuplungos automata váltó és más nyalánkságok várhatók.
Az fog szorulni egyedül, aki nem hoz ki megfelelő elektromos modellt, vagy elég nagy elektromos hatótávolságú Plug-In Hibridet. A benzines/diesel autók 1-2 éven belül már senkinek nem fognak kelleni. Egyáltalán nem lesz rájuk érdeklődés.
Ha az 1 literes Ecoboost-ok is lesznek olyan jók mint a nagyobb testvéreik, akkor a VW szorulni fog.