Újak az első lámpák, melyekbe most már integrált a nappali menetfény, de a lökhárítók és a felnik is új dizájnt kaptak
Jóformán fel sem tűnt, hogy a negyedik generációs Clio már ilyen rég óta piacon van, formaterve a mai napig nagyon frissen hat, pedig 2012-ben mutatták be. Az új formairányzatot rajta hozta el a Renault, most pedig a frissítést is elsőként kapja. Legfeltűnőbben az orra változott, újak a LED-es lámpák, valamint a lökhárító dizájnján is változtattak, de nem az újabb Renault-khoz hasonló orrot kapott. Aminek viszont külön örülünk, hogy a hűtőmaszkról eltüntették az elég idegenül ható beépített LED-es nappali menetfényeket, és beköltöztették inkább a fényszórókba. Sokkal letisztultabb arcot kapott így, de hátul is változtattak a lámpákon és a lökhárítón is, valamint a felniválaszték is bővült.
Első parkolóradar, tolatókamera és önparkoló rendszer is kérhető hozzá, a sláger 1.5 dCi dízelmotort immár akár 110 lóerős teljesítménnyel is választhatjuk
Belül nem a dizájnra, inkább az anyagokra koncentráltak. A felsőbb kategóriákban használtakból építkeztek, így hasonló minőséggel találkozhatunk, mint az új Mégane-ban vagy Talismanban ülve. Ugyanakkor a vásárlók már háromféle fedélzeti rendszerből válogathatnak, ebből az R-Link Evolution és a Media Nav Evolution saját érintőkijelzővel és navigációval rendelkezik. A belépőmodelleknél elérhető R&Go lehetőség viszont a saját okostelefonunkat tudja használni a rendszer kijelzőjeként. Kategóriájában pedig először minőségi hangzást biztosító Bose hangrendszerrel is szerelik a frissített Cliót. Vezetést segítő extrákkal is felvértezték, első parkolóradarral, illetve tolatókamerával is rendelhető lesz, valamint a csúcs Cliók akár maguktól is képesek lesznek parkolni.
Minőségibb érzetű anyagokkal frissítették az utasteret, több a puha felület, a hangzásról pedig akár a Bose gondoskodik
Talán a legfontosabb újítás a motorválasztékot érinti, az eddigiek is elérhetők maradnak, de a sikeres 1.5 dCi dízelből már nem csak 75 vagy 90, hanem 110 lóerős változat is kérhető. Újításként a 120 lovas benzineshez pedig már hatsebességes kézi váltót is csatolnak a kedvünkért. A frissített Renault Clio érkezését még nem pontosították, de leghamarabb nyár végén érkezhet a kereskedésekbe.