Gyenge volt, már 314 lóerős az Atom
Gyorsabb és merevebb: Ariel Atom 3.5
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Frissült kicsit az amilyen kicsi és könnyű, olyan normálatlanul gyors Ariel Atom. A pályanapok királya csöppet erősebb is lett, már ami a kompresszoros rakétát illeti.
Hogy egy Ariel Atom vezetése mekkora élmény, egyszer mi is megtapasztalhattuk. Az Atom már-már versenyautó, konkrétan egy tényleg sportos, szuperkönnyű kis szöcske, csak nem ugrál, hanem felfoghatatlan tempóban megy kábé addig, amíg pilótája nyomni meri neki. És most kicsit frissült, kívül-belül. A derék britek merevítettek a vázon, s lecserélték a motortartó bakokat és a lengéscsillapítókat is, hogy még durvább legyen az egyensúly, illetve a tapadás. Változott a géptető, s a fényszórók/lámpák formája, a műszerfal pedig LCD-kijelzőt kapott váltásra figyelmeztető fényjelzéssel. Hogy a pályanapokon semmiképp se unatkozzon a gazdi, köridőket és G-erőket is lehívhat az autó adatrögzítő rendszeréből.
A standard 2,0 literes Honda-motor maradt 248 lóerős, a kompresszorost bezzeg felhúzták 314 lovasra, hogy lelkesebben pörögjön a középső fordulatszám-tartományban. Hosszabb lett az extralista, hangsúlyosabbá vált a személyre szabhatóság, az egyedi igények kielégítése.