Annyira nem néz ki durván, mint egy Fiesta WRC, de azért az ST is elég morcos és trendin LED-menetfényes ahhoz, hogy sokak szívét rabul ejtse
Vélhetően öt ajtóval is jön majd
Bemutatta a Ford a
Genfi Autószalonon az új Ford Fiesta ST - háromajtós - szériaváltozatát, amelynek forgalmazása idén még nem, csupán jövőre kezdődik meg Európában. Motorja a 2008-ban eltűnt elődéhez képest 20 százalékkal izmosabb, 180 lóerős és 240 Nm nyomatékú lett, vegyes fogyasztását is ötödével, persze lefelé változónak ígéri a gyár. Végsebességét 220 km/h felettinek, 100-ra gyorsulását pedig 7 mp alattinak. Váltója alapesetben nyilván manuális, felárért szintén 6 fokozatú Powershift automata is lehet - de ez csak saját tipp, nem hivatalos.
A közvetlen befecskendezésű, turbóval lélegeztetett, 1,6 literes motor "természetesen" négyhengeres, azaz egyelőre nem látszik reálisnak a korábban beharangozott
1,0 literes, háromhengeres sportmotor színre lépése.
Széria Recaro kagylóülésekkel, ST-logókkal és modern extrák seregével csábít vezetésre a 180 lóerős, ugyanakkor takarékosnak ígért Fiesta hot hatch
A 15 mm-rel ültetett sportfotóműves Fiesta ST háromfokozatú menetstabilizálóját és elektromos nyomatékvezérlését a németországi Nordschleifén tesztelte a Ford RS, azaz sportrészlege. A kívül-belül izgalmas megjelenésű kis hot hatch egyebek mellett széria Recaro kagylóülésekkel és egy olyan MyKey kulcsrendszerrel jön, ami arról szól például, hogy apu, ha odaadja vadulni-jampizni készülő frissjogsis csemetéjének a gépet, a tapasztalatlan büdös kölök beprogramozott-leszabályzott teljesítménnyel és mondjuk kikapcsolhatatlan ESP-vel vezetheti a méregzsákot.
Ezek szerint tényleg "astonmartinosodik" a Ford, ami nem biztos, hogy baj
A Ford azt tervezi, hogy az Egyesült Államokban is piacra dobja a Fiesta (és a Focus) ST-t, ha már olyan lelkesen fogadták az ottani népek az
ötajtós koncepcióautót.
Hol vannak a nagy köbcentis szívó motorok, mindenki turbósít…
kőkemény barbie rs…. ha lenne rózsaszín vennék egyet az asszonynak :D:D