256 lóerő a Citroën DS4 sportváltozatában

Genfben mutatkozik be a Citroën DS4 Racing

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Fegyverszürke színben, sok karbonnal, ültetve, szélesítve érkezik a DS4 sportváltozata Genfbe.


Egyelőre csak tanulmányautóként mutatja be a Citroën a Ford Focus ST, Renault Megane RS és a VW Golf GTI turfján rajthoz álló DS4 Racinget Genfben, de elég valószínű, hogy a premier után pár hónappal sorozatgyártású változatban is bemutatják legújabb sportmodelljüket.
Akik számára a DS3 Racing tiritarka megjelenése túl csicsásnak bizonyult, most fellélegezhetnek, mert a DS4 Racing esetében gyökeresen eltérő koncepciót választott a Citroën: az alapvetően matt szürke fényezésű karosszériára csak a karbonszálas műanyagbetétek csempésznek némi színjátékot, a felnin és a tetőn is ez a két árnyalat váltja egymást.
Hirdetés

A 180 ezer eladott DS4 után debütáló tanulmányban 1,6 literes turbómotor található 256 lóerővel, ami visszaosztva 160 lóerős literteljesítményt jelent mindössze 155 g/km-es CO2-kibocsátás mellett. Ehhez a harapós motorhoz igazították a kasztnit és a futóműveket is. Az alapváltozatoknál 35 mm-rel ül alacsonyabban a Racing, nyomtávja elöl 55, hátul 75 mm-rel szélesebb, mint egyébként.
Az ötajtós, hátul rejtett kilincses sportos modell 235/40-es gumikat visel egyedi kivitelű 19 colos felniken, a biztonságos megállásról és rövid féktávokról pedig 380 mm-es tárcsák és négydugattyús féknyergek gondoskodnak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?