Ebből lesz a legjobb hibrid? Toyota Auris kombi

Genfben leleplezve: Toyota Auris Touring Sports

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Toyota bemutatta az új Auris kombi változatát, ami annál sokkal jobbnak ígérkezik, mint amennyire fölöslegesen puccos ez a Touring Sports név.


Az új Aurisról már nem keveset értekeztünk, s hamarosan a tesztjével is jelentkezünk, de a hangzatos nevű és most Genfben bemutatott Touring Sports kombira nagyon kíváncsiak vagyunk. Azért, mert az Auris alapból is jó, mert (már tudjuk, hogy) hibridként egészen remek, mert a Corollától elválás óta nem volt kompakt puttonyos Toyota, s mert úttörőként, a szegmensben először az Auris kombi hibrid hajtáslánccal is érkezik.
Hirdetés
A ferdehátúnál 28,5 centivel hosszabb (4560 mm), de azonos tengelytávú (2600 mm) Auris kombi csomagtartója 530, üléshajtással bővítve 1658 literes, s maximum 2047x890 mm-es tárgyakat képes elnyelni. Az üléshajtás az Easy Flat rendszerrel egymozdulatos gyerekjáték. A raktér divatosan és praktikusan duplapadlós, ajtaja mélyről nyílik, s adhat minden földi jót 12 V-s csatlakozótól kampókon és síneken át a poggyászrendező elemekig.
A motorpaletta a "szokásos" 1.33 és 1.6 benzinesekből, 1.4 D-4D és 2.0 D-4D dízelekből és a hibridből áll, utóbbi 136 lóerős összteljesítményével 10,9 mp alatt gyorsul 100 km/órás tempóra - tehát semmivel sem lesz tunyább az ötajtóshoz képest, s 4 l/100 km alatti fogyasztásra lehet majd képes. Egynyolcas benzimotorral és automata váltóval... Köszönhetően annak is, hogy az Aurisnak, s így az Auris kombinak szintén alacsonyan tartották úgy a tömegét, mint a súlypontját. Hogy vezetni is jó legyen, arról feszesebb hangolású futómű, közvetlenebb kormányzás és mélyebb üléspozíció gondoskodik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?