Inkább praktikus már, mint csinos az új Ka+
Ford Ka+ - csakis ötajtós, egészen jól felszerelt csöppség
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem teljesen új autóról van szó, a Ka+ Brazíliában már két éve kapható, most viszont az európai igényeknek megfelelően szabták át, így belépőmodellként kerül a Ford kínálatába.
Jobban kibélelték hangszigeteléssel is, de a motorja is teljesen más. 1.2-es szívó benzinessel lehet majd rendelni, két teljesítményszinten - 70, vagy 85 lóerős változatban - kizárólag kézi kapcsolású váltóval. Nem véletlen a plusz jel, az előző modellektől eltérően az új Ka+ már csak ötajtós kivitelben készül. Nem sokkal kisebb a hamarosan kifutó Fiestánál, sőt magasságban még le is pipálja, de a csomagtartója sem marad el tőle jelentősen, viszont hamarosan új Fiesta érkezik, mely nagyobb lesz a jelenleginél így a Ka+ nem fogja zavarni nagyobb testvérét.
Nagy szó, hogy alapáron bőséges felszereltséggel jön a kisautó. Elektromos első ablakok, távirányítós központi zár, hat légzsák, sebességkorlátozó és ESP is lesz benne, felárat viszont fizetni kell az elektromos tükrökért és a hátsó ablakok elektromos mozgatásáért, de kérhetünk bele ülésfűtést, automata klímát és bőrkárpitot is. Júniustól már hazánkban is rendelhető a Ka+, alapára 3 649 000 forint, ami a méreteihez képest bizony nem kevés.
igen, idokolatlanul kicsinek tűnnek a kerekek egyébként, a kasztni is magasabb, szélességre asszem nem nőtt, szóval valóban celerio sziluett, ha elsőre hirtelen ránéz az ember.
bocs, 395 centi lesz a Ka+.
azért az költői túlzás, hogy jóval kisebb……csak mondom, a swifttől is nagyobb lesz. a baleno 399 centi, a KA+ 390 körül lesz és 249 centi tengelytáv, a swift 385 centi és 243 centi tengelytáv, celerió 360centi hossz, 242 tengelytáv.
Ez kb olyan szep mint az uj Baleno.
Ugy tunik ebben a szegmensben ez anniyra nem fontos?