CLA után GLA – mini SUV a Mercedes-Benztől
Folytatja modelloffenzíváját a Mercedes, jön a GLA szabadidő-autó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az elmúlt években mind az Audi, mind a BMW egyre csak bővülő modellkínálata mellett lemaradni látszott a Mercedes, most viszont pótol mindent, a CLA kupészedán után jön a GLA kisméretű szabadidő-autó.
Frissülő E-osztály, E 63 AMG, CLS 63 AMG, A-osztály alapú, ráadásul a B-osztályhoz hasonlóan kecskeméti gyártású CLA, kompakt méretű kupészedán - csőstül jönnek a Mercedes újdonságai. Ha ez nem lenne elég, máris itt a Worldcarfans.com lesifotósai által lencsevégre kapott, GLA néven várható kisméretű, a GLK alá célzott, kifejezetten városi szabadidő-autó, természetesen az A-osztály alapjain.
A Mercedes kompakt-kínálatának bővítése nem újdonság, kémfotón eddig azonban csúcs, GLA 45 AMG verziójával nem tűnt fel. A skandináv télben végzett tesztelések során most azonban azzal is felbukkant, a többinél méretesebb alufelniken, kétoldali kipufogóvéggel, orrában pedig állítólag a 2,0 literes, közvetlen befecskendezésű turbómotor 335 lóerős változatával. A többinél nagyobb teljesítményű motorhoz nagyobb légbeömlők és méretesebb fékek is járnak.
Míg tavaly sokan már az idei évre prognosztizálták a Mercedes új belépő szabadidő-autójának megjelenését, most is a "jövő évet" említik a megjelenés idejeként. Így még egy évet kell várni rá, nem lenne meglepő, ha a jövő évi Detroiti Autószalonon tűnne fel, az AMG-verzió pedig még egy kevéssel később, mondjuk a márciusi Genfi Autószalonra várható. A GLA gyártása a jelenlegi információk szerint nem Kecskeméten, hanem az A-hoz hasonlóan Németországban lesz.
A Mercedes kompakt-kínálatának bővítése nem újdonság, kémfotón eddig azonban csúcs, GLA 45 AMG verziójával nem tűnt fel. A skandináv télben végzett tesztelések során most azonban azzal is felbukkant, a többinél méretesebb alufelniken, kétoldali kipufogóvéggel, orrában pedig állítólag a 2,0 literes, közvetlen befecskendezésű turbómotor 335 lóerős változatával. A többinél nagyobb teljesítményű motorhoz nagyobb légbeömlők és méretesebb fékek is járnak.
Míg tavaly sokan már az idei évre prognosztizálták a Mercedes új belépő szabadidő-autójának megjelenését, most is a "jövő évet" említik a megjelenés idejeként. Így még egy évet kell várni rá, nem lenne meglepő, ha a jövő évi Detroiti Autószalonon tűnne fel, az AMG-verzió pedig még egy kevéssel később, mondjuk a márciusi Genfi Autószalonra várható. A GLA gyártása a jelenlegi információk szerint nem Kecskeméten, hanem az A-hoz hasonlóan Németországban lesz.
“Image romboló”. Koppintott mása a Lacettinek?