A spanyol GTA Motor összesen 99 példányt épít a Spano névre keresztelt típusból, amely alaposan feladja a leckét a legnagyobb hírnévvel rendelkező, döntően olaszországi sportautó gyáraknak. A cégtulajdonos, az autósportban edződött Domingo Ochoa álma kettős, egyrészt gyorsaságban lepipálni a Ferrarikat, a Lamborghiniket és Horatio Pagani remekműveit, másrész megmutatni, hogy az extrém sportosság nem egyenlő a puritanizmussal, tehát a szédítő menetteljesítmények mellett is élvezhetők a különféle luxusszolgáltatások. A szélcsatornában fogant GTA Spano karosszériája borzasztó merev vázra épül, és ez a legfontosabb a sportkocsiknál, mert hiába erős a motor, ha a szerkezetileg csavarodó autó vezethetetlen. A cél érdekében a spanyolok szinte űrtechnikát vetettek be, az alkalmazott anyagok listáján például olyan nevek olvashatók, mint titán és kevlár, azaz csupa méregdrága holmi. Ochoa büszke, hogy autója minden tekintetben állja a megmérettetést a gigászokkal, a könnyű alkatrészek miatt a megtankolt jármű 1400 kilogrammnál kevesebbet nyom a mérlegen, bár a motorját ennél nagyobb súllyal sem igen lehetne zavarba hozni.
A középre, hosszában beépített, 8,3 literes, V10-es erőforrás nagy valószínűséggel nem saját fejlesztés, gyaníthatóan a Dodge Viper hajtóműve, amire azonban ráaggattak egy kompresszort, így 780 lóerő mozgatja a négykerekű spanyol torreádort. A hétfokozatú váltó szekvenciálisan kapcsolható, és igény szerint választható manuális vagy automata kivitelben. A százas sprint 2,9 másodpercével maximum a Bugatti Veyron képes a lépést tartani, a pontos végsebességet viszont nem árulta el a GTA Motor, csak annyit, hogy 350 km/h feletti. A megállásról AP Racing karbon-kerámia fék gondoskodik, a futómű különlegessége pedig az a szerkezet, amely 80 milliméterrel képes megemelni a karosszériát, ha a vezetőnek valamilyen akadályon kell áthajtania. A Spano összesen 300 liternyi csomagtérrel rendelkezik, ez szokatlan ebben a kategóriában, akárcsak a gazdag felszereltség: hifi (CD, MP3, iPod), Bluetooth, GPS navigáció, automata légkondicionáló, elektromos rögzítő fék, panoráma üvegtető, és belső visszapillantó helyett kamera kényezteti az utasokat. Külön szót érdemel egy alumínium gomb a középkonzolon, amellyel szabályozható a motor teljesítménye.