Komolyabbik terepcsomagjával 17 colos alufelnin gördül az új Compass. Utastere a korábbinál lágyabb formákat, puhább műanyagokat ígér
A szintén friss Jeep Grande Cherokee-hoz hasonló formát kapott a Jeep legkisebb szabadidő-autója. Nem csak a forma új, az egyelőre Észak-Amerikában, azaz kizárólag benzines motorokkal bemutatkozott terepjáró hajtáslánca is megváltozott. Alapáron fronthajtás jár, opcióként azonban immár nem csak állandó összkerékhajtás, hanem felezőváltós Freedom Drive II off-road csomag is kérhető - ez utóbbinak egyebek mellett a 17 colos alufelni-szett, valamint a teljes méretű pótkerék is része. A standard benzinmotor 2,0 literes, 158 lóerős, 191 Nm nyomatékú, a 2,4 literes 172 lóerős, 224 Nm nyomatékkal; mindkettő soros négyhengeres, változó szelepvezérléssel. Váltóik alapáron 5 fokozatú manuálisak, opcióként fokozatmentes automaták. Fogyasztásuk is azonos, városban 10, országúton 8 l/100 km – ezzel a tengerentúlon a legtakarékosabb összkerékhajtású SUV-nak számítanak. A frissítés az utasteret is érintette, a formák és a kárpitok egyaránt finomodtak. A biztonsági arzenál alapáron ad visszagurulás-gátlós menetstabilizáló elektronikát, valamint első-, oldalsó- és függöny-légzsákokat.