Tényleg nagyon hasonlít a tanulmányra - a legújabb Mercedes luxuskupé sokkal könnyedebb és fiatalosabb az elődjénél. Három generáció CL után újra S-osztály kupé néven fogják gyártani
Élőben március 6-án, a Genfi Autószalonon lesz először látható. Hossza 5,027, tengelytávja 2,945 méter. Szélessége jelentős, 1,899 méteres, de relatíve alacsony, csak 1,411 méter a magassága, ezért mérete ellenére sportosnak hat
Orrával beleillik a legújabb Mercedesek közé, a legegyedibb részlete ezért épp a hátulja. Lehet, hogy a lámpák nem tetszenek majd mindenkinek. A korábbi modell ablakvonalát továbbvitte az új generáció
Így néz ki 2014-ben az osztályon felüli luxus. Minden biztonsági és kényelmi fejlesztést megkapott; a beltér levegője illatosított és ionizált, fáradtságot csökkent az ülés masszázsfunkciója, a Pre-Safe Plus rendszer meg már a hátulról érkező veszélyt is figyeli. Az autó alatt a legmodernebb Magic Body Control futómű dolgozik, ami előre készül a kanyarokra és minimálisra csökkenti a karosszériadőlést
A kezelőszervek ismerősek a többi Mercedesből, a formák a régmúlt klasszikusaira reflektálnak, a minőség szemmel látható. A beltéri dekor- és burkolatelemek variációs lehetősége szinte végtelen
A biztonsági öv nem rondít bele az ablakvonal sziluettjébe, csak akkor mozdul előre, ha indulás előtt be kell kapcsoljuk. Az ilyen szintű előzékenység teszi évtizedek óta azzá az S-t, ami: guruló pihenősziget
A képen a sportosabb kiszerelésű kötény és felni. Motorból egyelőre csak egyféle lesz, de az S 500 Coupét még több változat fogja követni. Ez itt 4,7 literes V8-as; teljesítménye 455 lóerő, nyomatéka 700 Nm
Nagyon szép, kivéve a hátulját. Az a hátsó lámpa kicsit Audisra sikerült, de azt leszámítva hibátlan.