Az Észak-Amerikában már tavaly óta kapható új CR-V-t Európában is bemutatja a Honda, igaz, némileg eltérő műszaki tartalommal.
A legnagyobb változtatás egyértelműen az, hogy CR-V az elődjéhez képest drámaian leegyszerűsített, sokkal tisztább karakterű formatervet kap. Így, bár azonos kategóriába tartozik az elődjével – autó hossza csupán hét centit, a szélessége pedig egy centit nőtt – alig emlékeztet arra. Ha az elődmodellre a megosztó, érdekes, furcsa jelzők passzoltak, itt a letisztult, egyszerű, unalmas tengelyen mozoghat inkább a jármű formai jellemzése.
Műszaki téren már kevésbé markáns a különbség. Kétféle hajtást kínálnak a CR-V-hez: hagyományos e:HEV hibridet, illetve konnektoros hibridet. Mindkettő kétliteres, Atkinson ciklusú négyhengeres szívó benzinmotorral készül, ám a konnektoros modell tisztán elektromos hajtással elmehet 80 kilométert, azaz átlagos ingázó üzemben villanyautóként használható. A 11 kW-os otthoni töltőről akár 2,5 óra alatt feltölthető.
A hagyományos hibrid változat a Civicéhez hasonló felépítésű hibrid hajtásrendszert kap, amely itt 204 lóerő leadására képes.
Egész pofás lett!
Szép és jó autó.
Biztos hogy minőségi lett. Mikor lesz kapható?