Túl a félmillión a kecskeméti Mercedes
Elkészült az ötszázezredik autó a kecskeméti Mercedes-Benz üzemben
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Jubileumot ünnepelt a kecskeméti Mercedes-Benz gyár, hiszen a napokban gördült le a félmilliomodik autó a hazai gyártósorról.
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár 2012. március 29-én kezdte el a termelést, szűk négy év alatt pedig félmillió autó készült el az üzemben. Az ötszázezredik Kecskeméten gyártott autó, egy kozmoszfekete színű Mercedes-Benz CLA, ami magyar tulajdonoshoz kerül. "A kecskeméti Mercedes-Benz gyár a rastatti testvérgyárral együttműködve nagymértékben hozzájárul a kompakt gépjárművek szegmensének növekedéséhez." – nyilatkozta Markus Schäfer, a Mercedes-Benz Cars termelésért és ellátási láncért felelős igazgatótanácsi tagja.
Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetésének 2016. január 1-jével kinevezett új elnöke hozzátette: "A kecskeméti Mercedes-Benz Gyár sikeres csapatának és termékeinek köszönhetően a jövőben is rendkívül jó kilátásokkal rendelkezik. További fejlesztéseket tervezünk. Jelenleg is zajlik egy 15 millió eurós beruházásunk, melynek keretében új innovatív logisztikai koncepciót vezetünk be és bővítjük logisztikai csarnokunkat."
Arra ne legyenek büszkék, hogy minőségi összbenyomás terén a Cee’d magasan veri a Mercit és – tudom, hogy ez fáj Neked – de tartósabbnak is ígérkezik. A Kia mindig megbízhatóbb volt, csak a magyar ember olyan, hogy ha német emblémát lát, azonnal térdre rogy:) Remélem, nem élsz még mindig abban a hitben, hogy a CLA majd simán hozza pl. a zöldséges vagy a 190-es tartóssági szintjét…
Ez a teszt pont arra volt jó, hogy felnyissa azok szemét, akik zsigerből rávágnák, hogy a Merci úgyis jobb, azt nem lehet überelni, az érinthetetlen…Tanulságos kis videó. Én is ezért vettem elő.
7 éves hyundai i30-asom van. Hidd el, nem lötyög, nem zörög, nem nyikorog, nem csikorog nem lóg semmi 🙂
És nem kopnak le a műanyag kárpitelemek, kapcsólok se. Se a feliratok a gombokról, stb. Nem színeződik el a magnó tekerentyűje, ahol hozzáér az ujjad, ilyesmi. Ez nagyon sok magasabb kategóriás autónál gond egyébként.
Jó, mondjuk én vigyázok a cuccaimra 🙂 Kolompát Dezső ridegtartásban lehet gajra vágná pár év alatt 🙂
Miért ne legyenek büszkék Kecskeméten? Megbízhatóbb a KIA? Ez a teszt nem deríti ki. Ez fából vaskarika, a KIánál is szörnyű nagyok az eltérések a lemez felső és alsó széleinek távolságánál. Na és hogy klattyognak a kapcsolók? Majd 6 -10 év múlva nézze meg, hogy a kapcsoló bajuszok a mercinél még lehet hogy kattannak a Kiánál pedig már lötyögnek-. Ez a teszt egyszerűen röhejes volt ilyen “komoly” de gyerekes emberkéktől.
Szép, szép, de azért erre ne legyenek büszkék:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=MxLMfNdWf-U[/url]