Nissan Juke-R: van benne anyag
Elkészült a Nissan Juke-R!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sok-sok alakítgatás után végre összeállt a Nissan Juke-R, kezdődhet a tesztelés.
Hosszasan nézegettük a Nissan és az autót vele együtt fejlesztő brit RML-nél készült videókat, megmutattuk a váratlanul valahol homályos lencsevégre kapott végleges bal kormánnyal szerelt változatot, úgyhogy lehetett tudni, nagyjából mire számíthatunk, de ezektől a friss képektől és videóktól most megint elbambultunk kicsit.
Először is ugye a karbonszálas műanyagból öntött mattfekete, túlméretes domborításokkal és aerodinamikai elemekkel felvértezett karosszériától. A Juke-on minden nagyobb a szokásosnál, hogy minden GT-R alkatrész megfelelően dolgozhasson: nagy kerékjáratok rejtik a 20 colos RAYS felniket, őrületesek a lökhárító kivágásai, hogy mind a turbók, mind a hűtők elég levegőt kapjanak, és a leszorítóerőt biztosító hátsó szárny és a diffúzor sem megszokott kiegészítők a kompakt kisautón.
Az utastérből kikerült a hátsó ülés, de jött helyette bukóketrec, előre pedig OMP sportülések, a GT-R kormánykereke, pedáljai, műszerei és hétcolos érintőképernyője került. Már alig várjuk, hogy beröffentsék a GT-R-ből átszerelt 3,8 literes duplaturbós V6-ost, és végre azt is lefilmezzék, mit művel a való világban a méreteihez képest meglehetősen túlmotorizált kis szörnyeteg.
Erre hamarosan sor is kerül, mivel november végén megkezdik a tesztelést, és ezután – ahogy a Nissan fogalmaz – “szabadon engedik a városi játszótereken” az autót. Addig is, íme csodás képek és három új, már az elkészült autóról forgatott kisfilm, sokadik ízelítőnek.