Az első igazi szupersportkocsi, a Lamborghini Miura középre szerelt motorjával új kategóriát indított a sportkocsigyártásban, azóta az igazán komoly menetteljesítményt és dinamikát adó sportkocsik ilyen felépítéssel készülnek
Legyen bármilyen állapotban egy Lamborghini Miura, az mindenféleképpen értékes, hát még ha ilyen remek kondíciónak örvend. Ez a példány 1971-es, egy a 764-ből, ami a Lamborghinitől kigördült, és maga Rod Stewart rendelte, akinek nem ez volt az egyetlen Miurája. Nemcsak az egyik legnagyobb rocksztárként, hanem nagy autórajongóként is ismerni, viszont nem ebben az összeállításban rendelte anno az olasz csodát, sajnos átalakították.
Igaz, a 4.0 V12-es, jelenleg SV-ként 380 lóerőre képes motort a Miurába még keresztbe építették, a későbbi Lamborghinik már hosszában kapták és kapják jelenleg is a motorjaikat
Viszont hozzáértéssel, precízen alakították át az eredetileg P400 S-ként kigördült Miurát SV-re, azaz a csúcsverzióra. A külső kiegészítőkön túl persze a technikát is hozzá igazították, így a futómű is sportosabb és alacsonyabban fut tőle a Miura, valamint a középen keresztbe beépített V12-es motor is megkapta a magáét. 380 lóerőre képes jelenleg és gond nélkül futja a 100-as sprintet 6 másodperc alatt. A kék-ezüst összeállítás csodás, ahogy a várható ára is az lesz. Alsó hangon több mint 300 millióra tartják, ennél valószínűleg jócskán többért fog elkelni.
Ez az 1971-es, eredetileg P400 S a veterán rocksztáré, Rod Stewarté volt, több mint 300 millióra tartják, az árverésen kiderül, mennyit ér valójában
Ez egy gyönyörű autó. Az egyik kedvenc Lamborghinim.