Vajon melyik Ladából adtak el először itthon? Eláruljuk!
Egy hete kezdődött a Lada értékesítése, elkeltek az első autók
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Úgy adták el az első Ladát hazánkban a múlt héten újraindult értékesítés kezdetekor, hogy a vevő még nem is látta a választott modellt.
Múlt csütörtöktől e hét keddig öt autót értékesített a Lada hálózata, ami egyáltalán nem rossz eredmény. A forgalmazó kifejezésével élve "pörög a Lada". A márka mind az öt modelljéből elkelt egy-egy példány, így azt lehet mondani, hogy nincs kedvenc, vagy épp mindegyik az. A Lada Dél-Pesténél egy leggazdagabb, Lux felszereltségű Granta Sedan lett a második eladott autó, míg a harmadikat, egy Norma felszereltségű Kalinát a Lada Sipos adra el. A Duna Autónál egy ötajtós Kalina és egy 4x4 Classic is elkelt, míg a Lada Pécs a piac legolcsóbbjának számító, 1,99 millió forintos Granta Sedan egy példányát adta el.
A nyitás erős, de az orosz-román meccs, avagy az egyaránt Renault-tulajdon Lada vs. Dacia harc győztese jó ideig utóbbi lehet, náluk egy héten 60-70 autó fogy hazánkban.
Ja igen. Először tényleg az 1200-es Zsigát adták át, amely kicsit a Fiat 124-re hajazott. (Sokmindenben nem. Már amikor elindult rögtön erősebb volt a hangja.) Nos aki ezt a kereklámpást vezette az ismeri a kockaladát igazán. Az utódja az 1300-as kinézetre ugyanolyan, de 65 lovas és egy bumfordi tolatólámpa volt rajta, de már sokkal jobb volt minőségileg. Ezek voltak anno a legjobb autók itt a keleti piacon, és akármilyen furcsán hangzik a közönség pont azért szerette őket, mert nem volt két egyforma darab. Az egyikben ez, a másikban az romlott el rendszeresen. Lehetett eszmét cserélni róluk.
És? Közöd?
Tizenöt Nívás , és hét L-200 év után nem sírom vissza az orosz technikát . Terepen kiváló teljesítményt nyújtott , de ergonómiailag nulla , és nagyon fárasztó napi 10 órát tölteni olyan kaszniban , ahonnan lehúzott ablaknál , ütemesebb motor fordulatnál még a légy is kifele igyekezett , olyan hangot adott a gumi .
Hülye lennék használt,kicsi,nyegle,nőknekvaló szart venni mikor a niva 1000X jobb terepen és új.
Majd ha havi 100-at adnak el belőle….
Mi is állattenyésztéssel foglalkozunk, szintén juh, +földművelés. az orosz technikáról elég rossz véleményen vagyok 2 darab t150k-bankban is ki kellett cserélni a gyári motort rába motorokra, mert egyszerűen 1 üzemóra alatt bevágtak 8 liter motorolajat+ az indító motorjuk állandó jelleggel szimeringes lett…tán a 82es mtz az bírja de az csak simán szar 😉 13′-ban vettem 2,9-ért egy 2007-es bt50 crewcab gt-t 2,5 literes motor 144 le és kb ugyanannyit eszik mint ez a remekbe szabott 86 lóerős csoda…de ahogy de még mindig jobban jártak ezzel a nivával mint a kun mediátoros marcsikával a többi karcagi lakos 😉
2,7 millió forint egyáltalán nem sok egy garis terepjáróért, használtat se találsz ennyiért aminek még élne a gyári garanciája. A biztonsági felszerelések ezzel az erővel egy extraként rendelhető függönylégzsák esetében is utólag vannak beletákolva mindenbe. Én megnéztem az új 4X4 Classicot, sorjásnak se mondanám, annyi hogy hideg kemény műanyagokból van összerakva, de ez igaz az összes olcsó új autóra is. Ezek az 1.7-es motorok abszolút megbízhatók, a fogyasztásuk se horror, de akkor dobjunk rá egy kicsit és 3 misiből gázzal olcsón el lehet vele járni. És nem tudom, hogy egy állattenyésztő idős hölgynek szerinted mi lehetne jobb (nevedből ítélve nálad úgyis csak hófehér mercik és audik játszanak), terepképességei jók és betonúton is sokkal haladósabb mint a régi társai. A Jimnyket meg nagyon szeretem de ennek ellenére kijelenthetem, hogy egy Niva (vagy 4X4) sokkal jobb terepképességekkel rendelkezik, egyéb utazásra meg pont ugyan olyanok…
2,7m-ért vett egy kocka lada alkatrészekből összerakott, utólagosan beletákolt biztonsági felszerelésekkel, sorjásan összerakott autót, 6 éves rozsdagaranciával…megbízhatóságról, minőségről, fogyasztásól ne is beszéljünk.Ráadásul idős hölgy tulajnak lesz szánva
Nagy előnye a Nivának, hogy sz*ré’-h*gyé’ van hozzá minden + bitang tereptulajdonságok: nem nagyon van ellenfele, az tény. Egy üde színfolt az “elSUVosodott” világunkban:)
Aki meg állattenyésztéssel foglalkozik, az nap mint nap bepiszkolja a kezét, szóval talán az alkalmankénti szereléstől sem riad vissza, ha úgy adódik.
Eddig minden azt bizonyítja, hogy a magyar még nem temette el a Ladát – jól megférnek majd egymás mellett a régi kockák, Samarák, ill. a modern verziók, a Kalinák, Granták és majd a Vesták. Csak a Niva állandó, mint a nyomorúság:)
HaLAD A LADA:)
ilyen alapon leállna az autógyártás, hiszen van olcsó használt is
2,7m-ért olyan pár éves alig használt Jimny-t adnak hogy megszólal…
Itthon először a VAZ 2101 típust adták el 1971-ben, akkor még Zsiguli néven.