Fullextrával vették az első Lada Vestákat, nem is keveset
Egy hét alatt 20 példány fogyott a Lada Vestából
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sikerrel debütált itthon a Lada Vesta. Az értékesítés első hete alatt több mint 20 példány kelt el. Készletről és új rendelésből is fogyott autó.
Ahogyan arról beszámoltunk, előző hét közepe óta rendelhető hazánkban a Lada Vesta. A hazai piacra tavaly előtt év végén visszatért márka számára mérföldkövet jelentő modellre komoly az érdeklődés, több mint 20 kuncsaft pedig már foglalózta is autóját. Az első példányt a Lada Pécsnél, úgy vásárolta meg egy vevő, hogy még nem is láttat az autót. Bár a hazai készleten egyelőre csakis a fullextrás, navigációs, tolatókamerás érintőképernyőt is adó Lux verziók állnak, a kuncsaftok jelentős része kéri azonnal, így csúcsfelszerelten autóját, a többiek jellemzően a középső Comfort felszereltséget kérik. Ők legfeljebb 2 hónapos szállítási határidővel kell számoljanak.
Akkor még rosszabb a helyzet. 🙂 Ez nem javít a képen.
Pont ezt mondom, hogy ennyiért elég sok autó közül lehet már válogatni, és ugyan lehet, hogy nem rossz már ez a Vesta, de egyáltalán nem biztos hogy a legjobb választás ennyiért. Nem tudom megérten azt aki látatlanban kiad érte 4 milliót.
Tévedés, Németországból soha nem vonult ki a Lada, a Grantát, Kalinát már a márka magyarországi újra megjelenése előtt is forgalmazták ott.
a legnagyobb vicc hogy legnagyobb ellenfél amit nem reklámoznak pont az anyacég terméke, Renault Megane Grand Coupe
a belépő modell akciósan 4m ft , 20cm + , tengelytáv + 10 cirka , jobb anyagok és a nissan láncos 116 lovas 1,6 szívó
teljesen jó a vesta, dákótól egy fokkal feljebb van designra. átlagembernek tökéletesen megfelel. fájó pont lehet, hogy csak ezzel a motorral kapható, nincs valami erősebb, bár valami 150 lovast pedzegettek. azzal jópofa gép lehetne.
Utánaolvastam és ez jellemző a tipikus magyar Lada vásárlóra. Nem ismeretlen jelenség.
“Az emocionális fogyasztás
Az érzelemfogyasztás látszólag nehezen megfogható kategóriát jelent. Értelmezni a
következőképpen lehetne:
– egyrészt olyan árucikkek fogyasztása, melyek megvétele nem mindig logikus és
szükségszerű, valójában lehet, hogy nincs is rájuk szükség,
– másrészt pedig olyan márkák fogyasztását jelentik, melyek üzeneteivel azonosulni
szeretnénk.
Sokszor még a fogyasztó számára sem teljesen egyértelmű, hogy miért pont azt a terméket,
márkát választotta, viszont az biztos, hogy a fogyasztás nemcsak a termék miatt történik,
hanem az azzal kapcsolatos érzésekért is.”
Egy érdekesség. Nagyjából egyszerre kezdték el árulni a németeknél és nálunk őket 2016-ban, ugyanazokkal a modellekkel. Ott egy év alatt összesen 2300-at adtak el 80 milliós lakosság mellett, itt 1100-at 10 milliónál.
The sophisticated technology in the new Lada Vesta is developed along the engineers of the Renault-Nissan company. This basically means that the new model is based on the Renault-Nissan B modular architecture that actually is used in numerous Renault-Nissan models such as Nissan Juke, Dacia Logan and Renault Megane
Az egész arra épül. Kb ugyanaz a mechanika a motort leszámítva. Nem hiába vitték ki az 1-es MCV-t és gyártották Largus néven.
Ennek a Ladának semmi köze a Daciahoz. Ez egy teljesen új fejlesztésű autó. Érdemes elolvasni néhány tesztet. Szinte mindenhol leírják, hogy sokkal jobb kocsi a Lada, jobb minőségű az összeszerelés. Ha választanom kellene, akkor én is inkább egy Vestat választanék, nem egy Logant. Elég ha csak ránázek, egyszerűen jobban tetszik.
A másik dolog a marketing. Az biztos, hogy a Renault nem hozott jó döntést, amikor Magyarországon Dacia nevet vezette be újra. A Dacia név nem cseng jól nálunk, és most nem a két ország közti viszonyra gondolok, hanem egyszerűen a Dacia név a 80-as években a széteső, lerohadó, rosszul összerakott kocsik szinonímája volt. Annak ellenére is, hogy sok ember elégedett volt a saját Daciajaval. A Ladáról pedig mindenkinek az maradt meg, hogy az akkori választék legjobb, legelőkelőbb autója volt.
Ha a 90-es évek elején lett volna logan, akkor talán egy kategóriában lehetett volna a mostani granta az akkori logannal, ehhez képest az első ős logan modern a clio3/modus/k12 micraval közös alapokon nyugszik, a minőségét meg sem közelíti a granta, pedig annál nincs túl magasan a mérce. Illetve azt nem értem, miért kell lehozni hogy megjelenés után eladtak x darabot egy új típusból? Más márkánál miért nincs ilyen?
De nem hiszem, hogy bárkit is túlságosan izgatna a műszaki tartalom, ha látatlanul csengetik ki a 4 milliót. Vagy a másik eset, hogy mindenki már ennyire ismeri és tisztában van vele, hogy mi van a lemezek alatt……..
A Granta nagyon messze van még az ős Logantól is, csak szerették volna, hogy egy kategória legyen. Az, hogy kb ugyanannyiért meg lehet venni nem azonos a kategóriával. A Vesta-t nem tudom milyen viszonyban áll vele. De túl sok eltérés nem lehet mert műszakilag ugyanazt az alapot használja a motor kivételével.
1 év alatt több mint 1200 autót adtak el.
Nem hiszem, hogy a sznobok Ladát vesznek. Miért kell fikázni akinek más autó tetszik mint neked? Ez téged minősít! A Vesta nem egy kategória a Logannal, annak a Granta a konkurense.
Például Németországban és Hollandiában.
az orosz és magyar új autópiac nincs egy súlycsoportban
rajtunk kívül hol próbálkoznak még az eu-ban
Kíváncsi lennék, hogy alakulhatnak az Európai eladásai a Ladának, mert a Niva-n kívül nem ismerem a többi típus eladásait. Tavaly is volt olyan hír, hogy a márka visszatérése után 1 hónappal eladtak 100 autót Magyarországon. Most 20 Vesta-ról van szó 1 hét alatt…
Lada Pécs….. Nem is csodálkozom.
Úgy látszik a kis kommunista barátaid annyit loptak az évek során, hogy mi az a 4 millió nekik amit látatlanba kiadnak egy autóért. A lényeg, hogy a párt büszke lehessen rájuk, hogy orosz terméket vesznek. Én ha bármit megveszek általában legalább megnézem mire adok ki pénzt. És ezzel nem azt mondom, hogy ez az autó rossz, még lehet megéri is (bár szerintem továbbra is 500 ezerrel drágább mint amennyit ér), hanem azt, hogy ez teljesen jól jellemzi azokat az embereket akik veszik, hogy kb mennyire racionálisak. Na meg mennyit dolgozhattak 4 millió forintért, ha így látatlanba képesek kiadni.
A sok nagymagyar sznob parasztnak, akiknek ciki a dacia jel, megvehetik drágábban lada jellel samara motorral, és veszik is, menten magam alá szrok 2x :DDD
Pofádat befogod debil hülyegyerek.
Elképzelem, ahogy Zöldike és Tucatka dühösen fortyognak a hírt olvasva:)))
Nagyon örömteli hírek, számítottam rá, hogy sikeres lesz. Már várom, hogy lássak élőben is Vestát. Go Lada!:)