Olcsó szedánból brutál sportkocsi
Egy Citroën, ami durva: C-Elysée WTCC
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Íme az első hivatalos képek és adatok a Citroën WTCC-versenyautójáról, amellyel Loeb és még valaki jövőre Michelisz Norbi ellen (is) megy.
Citroën C-Elysée WTCC - műszaki adatok
Hosszúság/szélesség/tengelytáv (mm) | 4577/1950/2700 |
Nyomtáv elöl/hátul (mm) | 1750 |
Saját tömeg sofőrrel (kg) | 1100 |
Futómű | Elöl-hátul McPherson, állítható lengéscsillapítás |
Kerék/abroncs | 10x18 Yokohama (Ø 660x275) |
Fék | Hűtött tárcsák elöl 380 mm átmérővel és 4 dugattyús nyereggel, hátul 300/2, állítható fékerő |
Kormány | Hidraulikus szervo |
Motor | S4/16 turbós benzines, közvetlen befecskendezés (Magneti Marelli) |
Lökettérfogat (cm3) | 1598 |
Váltófajta/-fokozat | szekvenciális/6 |
Teljesítmény [LE (1/min] | 380/6000 |
Nyomaték [Nm (1/min)] | 400/4500 |
És miért esett a C-Elysée-re a választás? A hosszú tengelytáv, a klasszikus háromrekeszes bódé és amiatt, mert a Citroën ezt a modelljét kívánja tolni az ázsiai, észak-afrikai, orosz, latin-amerikai és európai piacokon.