Frankfurt 2011: frissül a Toyota Avensis
Dinamikusabb formában érkezik az új Toyota Avensis
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem okozott csalódást a Toyota, csak nagyon szolidan módosították az Avensist.
Magabiztosabb, lendületesebb formában mutatkozott be az új Toyota Avensis a Frankfurti Autószalonon.
Átszabták a hűtőrácsot, a hátsó lökhárítót és lámpatesteket, de az autó arányai, azaz külsejének és utasterének méretei változatlanok maradtak. Ugyanakkor kényelmesebbre cserélték az első üléseket, új színek és burkolatok jelentek meg a kínálatban, és praktikusabbá tették a középkonzol kialakítását.
Új turbófeltöltőt kapott a kétliteres D-4D változat, és az égésterén is módosítottak, ennek köszönhetően 119 g/km-re csökkent az autó CO2-kibocsátása, ami 20 g/km-rel jobb érték, mint korábban. A 124 lóerős egység ereje hatfokozatú kézi váltón keresztül jut a kerekekhez.
A módosítások során megerősítették az utastér zajvédelmét, telematikai fronton pedig immár elérhető a Toyota Touch and Go Plus névre hallgató, hangfelismerő, továbbfejlesztett műholdas navigációt tartalmazó rendszere.
Átszabták a hűtőrácsot, a hátsó lökhárítót és lámpatesteket, de az autó arányai, azaz külsejének és utasterének méretei változatlanok maradtak. Ugyanakkor kényelmesebbre cserélték az első üléseket, új színek és burkolatok jelentek meg a kínálatban, és praktikusabbá tették a középkonzol kialakítását.
Új turbófeltöltőt kapott a kétliteres D-4D változat, és az égésterén is módosítottak, ennek köszönhetően 119 g/km-re csökkent az autó CO2-kibocsátása, ami 20 g/km-rel jobb érték, mint korábban. A 124 lóerős egység ereje hatfokozatú kézi váltón keresztül jut a kerekekhez.
A módosítások során megerősítették az utastér zajvédelmét, telematikai fronton pedig immár elérhető a Toyota Touch and Go Plus névre hallgató, hangfelismerő, továbbfejlesztett műholdas navigációt tartalmazó rendszere.