Itthon is elkelne: az új Volkswagen Lavida

Debütál az új Volkswagen Lavida

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új arcot ölt a kifejezetten Kínának épített Volkswagen Lavida, mely a kínaihoz hasonlóan vonzó árral itthon is kétségkívül sikeres lehetne.


Hol máshol mutatkozhatna be második generációjával a Volkswagen Lavida, mint Kínában, hiszen ez az a szedán, melyet 2008-ban vezetett be a Volkswagen, s hamar a márka legnépszerűbb kínai modellje lett, s a kínai piac eladási toplistáján is a negyedik helyre kúszott. Az eredetiből az első két évben 300 ezer példány fogyott, majd a harmadik évben az addigi - összesített - eladásokat megduplázva kúszott 600 ezerre az eladási szám, s az utóbbi, 2011 szeptemberében regisztrált értékhez mindössze négy hónap alatt, idén januárjáig további 100 ezer példány jött még hozzá.
Hirdetés
A frissített, most bemutatkozó kiadás még komolyabb sikerre számít, hiszen friss, a kínai vevők egyre inkább európaizálódó ízlésének megfelelő, magyarán emészthetőbb dizájnnal érkezik. A mi Jettánknál (nem sokkal, 4 cm-rel) rövidebb tengelytávú padlólemezre épülő Lavida 4,61 méteres hosszával már csupán 3 cm-rel marad el attól, ám motorpalettája szerényebb. Dízel nincs, benzinesből pedig 1,4 literes, 130 lóerős TSI, 1,6-os, 102 lóerős és 2,0 literes, 120 lóerős szívó benzines választható. Váltói alapáron 5 fokozatú manuálisak, opcióként 6 fokozatú Tiptronic, illetve az 1,4 TSI esetében már 7 fokozatú duplakuplungos automata kérhető.
Európai szemmel szegényes biztonsági alapellátmányával kapcsolatban Kínában büszkén hangoztatja a VW, hogy immár ESP és első légzsákok is szerepelnek benne.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?