Focizik a Chevrolet

Csokornyakkendőt kötött a ManUnited

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A márka történetében először futballszponzorációba kezd a Chevrolet, a GM elsősorban Kínában kíván piacot nyerni a Manchester United támogatásával.

Leszerződött a General Motors a profi sport egyik legjobban csengő márkanevével, a csoporton belül a Chevrolet lesz a Manchester United hivatalos autós partnere a következő öt esztendőben. A Chevrolet 101 éves története során ez az első alkalom, hogy labdarúgó csapatot szponzorál, a világhírű, egyben legnépszerűbb futballklubnak becslések szerint 659 millió szurkolója van. És egyre több a Távol-Keleten, főleg Kínában, az pedig egy olyan piac, amely mindenkinek, a General Motorsnak is a legfontosabb vadászterülete. A házassággal a brit csapat az Egyesült Államokban szeretne masszívabb rajongói táborra szert tenni.
Hirdetés
Az üzlet létrejöttét Sanghajban hozták nyilvánosságra a felek, az anyagiakról nem esett szó. A Chevrolet a One World Futbol Project támogatását is bejelentette: a csokornyakkendősök másfél millió elpusztíthatatlan, varrás nélküli focilabdát adományoznak háborús övezetek, menekülttáborok, katasztrófaövezetek és egyéb hátrányos vidékek részére, szerte a világon. Az adományt olyan szervezetek globális hálózata osztja szét, amelyek a labdarúgók következő nemzedékének felemelkedését segítik elő.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?