Villanyüzem, turbó és összkerékhajtás a legújabb Citroën DS-ben
Citroën DS Wild Rubis: 295 lóerő, 4WD és 50 km emissziómentes hatótáv
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyelőre csak koncepcióként, de benzines turbómotoron alapuló fullhibridként debütált a Citroën DS Wild Rubis szabadidő-autó Sanghajban.
Láttuk már temérdek fotón és egy sejtelmes videón is a Citroën DS sorozatának csúcsára ígért Wild Rubis tanulmányautót, s az a mostanság nyílt Sanghaji Autószalonon az ígéreteknek megfelelően részleteivel is bemutatkozott. Természetesen tanulmányautó, így jelenlegi formájában nem biztos, pontosabban inkább biztos, hogy nem fog gyártásba kerülni, ám 4,7 méteres hosszúságával, 1,95 méteres szélességével és 1,59 méteres magasságával, valamint leginkább 2,9 méteres tengelytávjával egyértelműen mutatja, hogy a belőle születő szériamodell valóban a DS-kínálat csúcsa lesz.
Említhető továbbá LED-es fényszóró, induláskor játszott egyedi hang- és fényjáték. Ezek azok a részletek, amelyek a szériamodellnél nem biztos, hogy megjelennek majd, ám természetesen nem is elképzelhetetlenek, miként sanszos, hogy a koncepció 21 colos alukerekei is opciósak lesznek a szériagyártásban a jövő év előtt még biztosan nem várható DS szabadidő-autóhoz.