Erősen háromajtós a genfi BMW M135i
BMW M135i tanulmánnyal bővül az M Performance sorozat
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábban bejelentett tuningdízelek után most itt a sorozat első benzines tagja.
Két turbó, három ajtó, hat henger, 300 lóerő: nagyjából így foglalható össze a BMW M Performance által összeállított különleges gyári tuningmodell, a BMW M135i. Az M Performance sorozatot bevezető kompakt sportautón igyekeztek mindent bemutatni, ami az új gyári tuningprogramra jellemző: erős motor, komplett aerodinamikai csomag, erősített sportfutómű. Az M135i orrában az alapverzió 306 lóerős biturbó sorhatosát találjuk, azaz a motort érintetlenül hagyták a hátsókerék-hajtású háromajtósban, nem így a futóművet. Nemcsak hangolását módosították, hanem nagyteljesítményű fékrendszerrel is felszerelték, és duplaküllős 18 colos könnyűfém felnik domborítanak sarkaiban.
Motor- és fékhűtést biztosító, nagyméretű légbeömlőkkel ellátott, mélyen húzódó lökhárítójával a BMW versenyautóit idézi, a hátsó lökhárítót félig átszúrják a két oldalon kibújó kipufogóvégek. A lökhárítóval és a felnikkel összecsengenek a fémes szürkére fényezett külső tükrök, a piros-kék csíkok pedig hosszú ideje jellemzők voltak a BMW verseny- és sportautóira.
A BWM M135i Conceptet az M Performance sorozat nagyobb, dízelmotoros változatainak és a BMW M3 DTM társaságában március 6-án kedden mutatják meg a nagyközönségnek a Genfi Autószalonon - akkor vélhetően menetdinamikai értékeire is fény derül.
2009 óta a BMW-nél a 3literes motor ami 306lóerős, az nem biturbó, hanem 1 turbós, és twinscroll-os