640 lóerős a Bentley Continental Supersports Convertible ISR, a motor maximális forgatónyomatéka pedig 800 Nm. Az erő hatgangos Quickshift automataváltón keresztül, állandó összkerék-hajtással fog talajt, alaphelyzetben a nyomaték 60 százaléka jut a hátsó tengelyre. Ilyen gyors autónál elsődleges követelmény a kitűnő fék, és erre a Bentley ügyelt is - elöl 420, hátul 356 mm átmérőjű karbon-kerámia kompozit tárcsákba harapnak a betétek
Porsche 911 GT3 - nem is kérdés, hogy ez a mintázat adta az ötletet
A négyszeres finn rali világbajnok, Juha Kankkunen jégautós sebességi rekordkísérletéről
még az év elején számoltunk be, és a Bentley most úgy döntött, 100 darabos limitált szériával kedveskedik a sportot az átlagosnál jobban kedvelő ügyfeleinek. A 189 300 fontos (kb. 57 millió Ft) alapáron kínált Continental Supersports Convertible ISR utolsó három betűje az Ice Speed Record rövidítése, és mozgatásáról 6.0 literes, dupla turbós, FlexiFuel W12-es gondoskodik, amely mind benzinnel, mind etanollal (és ezek kombinációjával) képes üzemelni. A menetteljesítmények egy kényelmes, komfortos GT modellhez képest elképesztők, 0-100-ra kereken négy, 0-160-ra 9,4 másodperc alatt süvít fel a csak háromféle színben rendelhető kabrió (Beluga, Quarz Arctica fehér, és egységesen háromrétegű sötétszürke tető), míg 80 km/óránál odalépve 2,5 másodperc múlva 120-nál van a sebességmérő mutatója. Az ISR Mulliner csomag felár nélkül rendelhető, és ezzel éppen úgy mutat a Bentely, mint a Porsche korábbi 911 GT3 változata: a 20 colos, tízküllős felnik piros bevonatot kapnak, a küszöb fölött pedig ugyancsak piros felirattal olvasható a Supersports ISR jelzés. Az utastérben gyémántmintás steppelés került az ülésekre, valamint az ajtókra, puha bőr és Alcantara teremti meg a kellő luxusérzetet, míg a sportos hangulatért különleges, szénszálas műszerfali burkolatok, illetve több helyen felbukkanó piros díszítések a felelősek.
Piros díszítéssel is méltó a márka hagyományaihoz az aprólékos kézimunkával összeállított belső. A színválaszték jelen esetben meglehetősen szerény, a karosszéria csak három, a tető egyféle árnyalatban rendelhető