Euro 6 és 10%-kal alacsonyabb fogyasztás az új Opel dízellel

Bemutatta új 1,6 literes turbódízelét az Opel

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A takarékos és erős 1.6 CDTI Ecotec nemzetközi fejlesztés eredménye, gyártásának helyszíne Szentgotthárd.

[kepallojobb=81802.jpg]135 lóerő, 320 Nm: Astra J-t, Cascadát, Insigniát is hajthat az új szentgotthárdi turbódízel[/kepallojobb] Természetesen a downsizing áll az Opel most bemutatott új turbódízelének hátterében, mellyel a régebbi 1,7-es gázolajosokat, valamint a 2,0 literes CDTI egységek alacsonyabb teljesítményszintű változatait fogja leváltani a német autógyártó. Nemrég bejelentett offenzívájuk - 23 új modell és 13 új motor 2016-ig - részeként már előrukkoltak az ugyanekkora, közvetlen befecskendezéses benzinesként 170 (ECO) illetve 200 (Performance) lóerővel bíró, Euro 6-os SIDI Ecotec motorral, az új 1.6 CDTI pedig dízelfronton jelzi az Opel belépőjét az Euro 6 besorolás világába.
Az alumínium blokkos 1,6-os dízel kezdetben 135 lóerővel és 320 Nm-es nyomatékkal érkezik, a későbbiekben lesznek erősebb változatai is. Fejlesztésekor a károsanyag-kibocsátás kötelezőnek minősülő csökkentése mellett a zajszintjét, vibrációit is igyekeztek minél alacsonyabb szintre szorítani, fogyasztása pedig nagyjából 10%-kal kedvezőbb, mint a hasonló teljesítményű 2,0 litereseké, nem is csoda, hogy az Astra J, Insignia és Cascada típusokban át kell adni helyüket az új szentgotthárdi dízelnek.
Hirdetés
A Torinóban, Rüsselsheimben és Egyesült Államokban is fejlesztett 1,6-os dízel után még két további motorgeneráció várható idén az Opeltől, s arra is számíthatunk, hogy a friss Ecotec motorok idővel a General Motors egyéb termékeiben, például a későbbi Chevrolet Ąveo és Cruze típusokban is megjelenhetnek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 08:34
    Permalink

    Igen, eszméletlen nagy hülyeségeket írsz állandóan. De egy bukott büfé szakostól, aki saját bevallása szerint is ráadásul még egy mocskos orgazda is, mást nem is várunk. LOL! 🙂

  • 2017.10.30. at 08:34
    Permalink

    Tehát a mostani dizelek hazugsággal teljesitik az euro5-ot. Ez meg az euro6-ot…de akkor ez már ténylegesen tudja az euro5-öt…hehe…ugye mekkora hülyeség

    Te még mindig nem fogtad fel hogy nem hoznak olyan normát amit nem tudnak teljesiteni. Mert egyik kormány sem fog az autógyárakkal szembe menni. Nincs itt hazugság, csak bürokrácia, viszont az baszott nagy.

  • 2017.10.30. at 08:34
    Permalink

    Ez is csak úgy tudja teljesíteni az Euro6-ot, mint a mostani rákkeltő dízelek az Euro5-öt, csalással, hazugsággal megtévesztéssel? (a szerviz ciklusok végefelé amikor várhatóan mérik akkor esetleg egyébként meg soha)

  • 2017.10.30. at 08:34
    Permalink

    El ne hidd hogy az uj autók csak ezzel az adalékkal lesznek képesek teljesiteni az euro6-ot. Ha ez igy lenne nem hozták volna be az euro6 ot. Felkeltettek egy médiahumbukot és majd villogtatják hogy igen ők tudják e nélkül is. Figyeld meg hogy ez lesz

  • 2017.10.30. at 08:34
    Permalink

    vajon ebbe is kell a kipufogógázhoz adalék, hogy tudja az EURO 6-ot? Úgy mint ahogy itt megszellőztették?

    [url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/01/14/dizelt_vennel_akkor_szivni_fogsz/[/url]

    ha esetleg nem, akkor a totalcar a béka sege alá nőtte magát….

Vélemény, hozzászólás?