Ezek a Volkswagen modellek jönnek még idén
Bejelentették a Polo, a T-Roc és a Touareg gyártáskezdési idejét
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Éves értekezletén mutatta be prezentációjában a Volkswagen, hogy idén érkező modelljeik mikor kerülhetnek gyártósorra. Már jövő hónapban itt a Polo.
2017-ben is Wolfsburgban tartotta éves gyűlését a Volkswagen, ahol a központi téma természetesen a Transform 2025+ üzleti terv volt, ami a hibrid és elektromos járművekre koncentrál. A Volkswagen nagyratörő és egyértelműen a villanyhajtásokra koncentráló jövőjéről már számtalanszor beszámoltunk. A közeljövőbe tekintve sokkal izgalmasabb viszont az a prezentáció, ami az idén érkező modelleket vonultatja fel egy idővonalon. Ahogy azt már többször jóváhagyta a gyáróriás, a vadiúj Polo tényleg a nyakunkon van, sőt, júniusban kezdheti gyártását, tehát napokon belül számíthatunk a szupermini leleplezésére. Az európai piacot érinti még a Golf alapokon nyugvó T-Roc kompakt crossover, amit már többször lekaptak álcázva, és aminek első példánya az idővonal szerint augusztusban gördülhet le a palmelai gyártósorról. A nálunk csúcs-SUV-nak számító Touareg következő generációja is hamarosan érkezik, pozsonyi gyártása novemberben indul, de előtte felbukkanhat a Frankfurti Autószalonon is.
Nekünk kevésbé fontos adatok az idővonalon, hogy a konnektoros hibrid Phideon PHEV már augusztusban beveszi Kínát, a szedán Polóként ismert Virtus novemberben érkezik Dél-Amerikának, míg egy hónappal később az új Jettának örülhet az USA. A Volkswagen újra megerősítette, hogy ráerősítenek SUV fronton, elmondásuk szerint nem kevesebb, mint 19 modelljük lesz 2020-ra. További érdekesség, hogy nem esett szó a Phaeton visszatéréséről, ezért úgy tűnik, még jó pár évig az Arteon ül majd a paletta csúcsán. Beigazolódni látszik a pletyka, hogy a korábbi óriás szedán csak 2020-ra térhet vissza, méghozzá tisztán villanyhajtással.
“csalfikám mi tetszik abban a gnóm juke utánzatban?”
Pont ez, Bezike:) Nyilván azért utánozza több gyártó is a Juke-ot, mert nagyon betaláltak vele Nissanék. Kategóriát teremtett. A T-Roc-on designolás jegyeit vélem felfedezni – ha ezt gyakrabban látnám a VW autóin, esküszöm, nem frocliznám őket egyfolytában. Csak néhanapján:)
csalfikám mi tetszik abban a gnóm juke utánzatban? :D:D:D:D kicsit emészthetőbb mint a juke, de semmi egyediség. az a touareg önmaga kínai paródiája pfej, ha ezt komolyan gondolják….bár lehet a kínai piacra erősít a konszern?????//////%%% a többi még úgy tűnik ennyire sem érdemes.
“…míg egy hónappal később az új Jettának örülhet az USA.”
Persze, biztos nagyon fog örülni neki az USA. A feneküket fogják verdesni a földhöz örömükben az amik, sőt, örömtáncot sem felejtenek majd el járni:)
És természetesen – mint minden eddigi VW-modell – majd alapjaiban forgatja fel az ottani eladási listákat:)))
Az a T-Roc amúgy egész tűrhető. Az Audi Q2 után már megint tetszik egy VW-csoportos autó. Mi van velem? Vagy inkább mi van a VW-nel?:)