Februárban jön az új 5-ös BMW, 13,649 millió forinttól
Az új BMW 5 ára és hazai bemutatásának időpontja is ismert
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szokásához hűen nem az alapváltozatokkal vezeti be a BMW az új 5-ös legújabb generációját, az 520d viszont már első körben elérhető.
BMW 5-ös sorozat alapárai 2017. február 11-től
Modell | Alapár [Ft] |
BMW 530i | 15 209 000 |
BMW 530i xDrive | 16 045 000 |
BMW 540i | 17 380 000 |
BMW 540i xDrive | 18 221 000 |
BMW 520d | 13 649 000 |
BMW 520d xDrive | 15 189 000 |
BMW 530d | 16 645 000 |
BMW 530d xDrive | 17 507 000 |
Hát asszem én vagyok az a hülye aki a “köcsög” BMW-t választja… Nekem BMW-m volt, most is az van (meg a “játszós” autóm egy E85 3.0si, szóval kettő is van). De ahogy látom neked is volt (van) és ahogy látom nem voltál vele megelégedve szóval nem a levegőbe beszélsz. Érdekes hogy pont a 3asról van rossz véleményed ami annak a kategóriának az etalonja (volt?). De én vagyok az a hülye is aki pl a váltóban kicserélteti az “élethosszig jó” olajat is, cserélteti a szívósori lapkákat (illetve kompletten az egészet, mert ugye csak a pillangószelepet nem lehet) stb… Sajnos a karbantartáson sok múlik és a rengeteg külföldről behozott bizonytalan előéletű autó csak halmozza a rossz tapasztalatokat ha valaki belefut egy olyan vételébe. 10 év alatt nekem eddig háromszor gyulladt ki a hibajelzés, mindháromszor “levert” a víz: kétszer defekt (mondanom sem azzal a tudattal hogy nincs a kocsiban pótkerék nem a legjobb érzés), egyszer meg “automata váltó hiba”(ami pedig a hibás fesz.szabályzó miatt jött ki ami “filléres” egy váltójavításhoz képest).
Az árlistán talán, de a tényleges árakban nagyon jól meg fog mutatkozni, hogy mennyi idős a modell, valamint hogy mennyire jól sikerült, és mennyire tartják naprakészen.
Személy szerint annyira nehezen megkülönböztethetőnek érzem, hogy hamar bele fog futni a bajor gyártó abba helyzetbe, hogy akciózni kell. Ami persze nekünk vevőknek jó…
Az lehet de az Audi és a Mercedes is 4 év vagy 200.000 km garanciát vállal az általa gyártott autókra BMW viszont csak 2 év vagy 100.000km … ráadásul ha egy árban van egy jóval értéktartóbb Mercedes Benz E osztállyal hülye lesz az aki a ” köcsög ” BMW-t választja … Mercibél alap pl az a futómű amit ha akarsz és nem automatára bízod kiegészíthetsz +200.000 ért manuális állítási lehetőséggel… a BMW nél majdnem 500.000 ft-s felárral számolnak ezért a kis ” opcióért” . Mondjuk szerintem értelme nincs mert az alap Merci futómű is remek … Ha így nézzük akkor pl egy 5-ős drágább mint egy Merci E osztály … és hát én nem biztos hogy a hibajelzésektől karácsonyfaként világító 3 as után egy BMW-t választanék …
Audi, Mercedes, BMW azért úgy áraznak hogy kb ugyanabba az ársávba essen a kb ugyanolyan (motorizáltságú és felszereltségű) autó…
De sok nyál el fog csorogni februártól az utcákon….
” Ám érdekes módon ehhez közel kétszer akkora − 1,54 millió forintos − felárral kérhető összkerékhajtás, mint a többihez, amelyeknél csak bő 800 ezer forinttal drágább az xDrive kivitel. ” Az idáig sem zavart senkit hogy az 520i és az 528i lényegében teljesen ugyan az a motor annyi különbséggel hogy az 528i-ben picivel nagyobb a turbó viszont felárban 2.100.000 ft a különbség 😀 😀 😀 . Egyébként elég bátran árazták be az új 5-öst bár nem tudni az alap felszereltség mit takar ,de az E merci se drágább és azért az még mindig jobb kocsi mint ez …