Nyárra jön a frissített A7-es, akár 4,7 literes fogyasztással
Audi A7 ráncfelvarrás: opciós LED lámpák, 4,7 literes fogyasztás
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már 2010 óta a piacon van, ezért az Audi idejét látta egy kis frissítésnek az A7/S7 sorozaton.
Az A7 Sportback is annak a vonulatnak a gyümölcse, amit még a Mercedes-Benz indított a CLS-sel. A VW csoport első négyajtós kupéja a CC lett, akkor még a Passat-sorozat részeként, mostanra meg már a Skoda is ilyen stílusban gondolkodik. Az A7 érdekessége, hogy csomagtérajtaja a hátsó szélvédővel együtt nyílik, ezért közelebb van a ferdehátúakhoz, mint a szedánokhoz - ezért a Sportback elnevezés.
Most már az A7-esen is a legfrissebb modellekéhez hasonló, finom hatszögletű az Audi singleframe hűtőmaszkja. Az első lámpák alatti rész kapott egy vízszintes díszlamellát és maguk a fényszórók is újak. Elöl és hátul is a legmodernebb LED-ek világítanak a kocsihoz illően alapáron, felárért LED-mátrix változatban, dinamikus irányjelzőkkel. Az A7 belterében újak az anyagok, megjelent a Beaufort diófa-berakás és a Valcona bőrkárpit, színárnyalatból ötféle közül lehet választani.
Motorok terén a legnagyobb újdonság a 3,0 literes V6-os TDI, ami a legújabb Clean Diesel erőforrás. Két változatban lesz rendelhető, az egyik 272 lóerős, a másik a fogyasztás-optimalizált ultra, 218 lóerővel. Utóbbi elsőkerékhajtású és így gyári érték szerint képes akár 4,7 liter gázolajjal is beérni 100 kilométeren, közben 122 g/km a CO2 kibocsátása. Dízelből a csúcs a 3.0 TDI biturbó változata 320 lóerővel és az erőhöz passzoló nyolcfokozatú Tiptronic automataváltóval. Az S7 4,0 literes turbós benzines V8-asa is változik: 420 helyett már 450 lóerőt fog tudni és ezentúl hengerlekapcsolással készül, amivel részterhelésnél csökkenthető a fogyasztás. Szintén újdonság, hogy az elsőkerékhajtású alap benzinesek és dízelek a korábbi fokozatmentes Multitronic váltók helyett a hétfokozatú, kétkuplungos S Tronic új változatával készülnek. Az érintőképernyő MMI navigáció új grafikai vezérlőmodult kap, és most már széria a 4G-s internet is a fedélzeten. A frissített A7 és S7 nyár végére érkezik meg a kereskedésekbe.
Ne add fel fogod még vezetni is! Lesz A3 [url]http://tesztvezetes.audia3.hu/[/url] tesztvezetés mellett A7-eshez is. 🙂
Nagyon gyönyörű autó, szerintem az egyik legjobban sikerült Audi. Kár hogy 25 éves vagyok, és szerintem úgy fogok meghalni, hogy soha még be sem ültem egybe.
Nekem annyira egyértelmű, hogy “átlag” embernél még véletlenül sem annyit fogyaszt, hogy le sem írom. Ha a valósabb adatokra vagyok kíváncsi, akkor megnézem a [url]http://www.spritmonitor.de/en/[/url] oldalt.
Ez az autó tömegesen, majd kb. 10 év múlva fog az útjainkon szaladgálni, büdösen, egy 424-es gőzmozdonyt meghazudtoló füsttel maga mögött és traktorhangon kerregve (mint most a 10-12 éves import és szervizkirály bmw dízelek) 🙁
Tényleg hiába vergődsz te is, meg a témán idióta módjára rugózó elvtársaid is.
Fogyasztást egzakt módon ugyanis csak laboratóriumi körülmények közt lehet. Értsd meg: CSAK! Semmilyen más körülmények közt NEM. Eddig ugye megvan?
Amennyiben pedig az autó képes laboratóriumi körülmények között ennyit fogyasztani, akkor ez összehasonlítható más járművek hasonló körülmények között mért adataival. Csak ezek az adatok hasonlíthatóak össze és CSAK ezek az adatok lehetnek az alapja az autógyárakat sújtó kvóta rendszernek.
Az, hogy a te botlábad, vagy az enyém milyen fogyasztást képes bármilyen autóból kicsikarni, az nem egzakt, nem szabvány, nem összehasonlítható és nem mérés.
Kapisgálod? :-DDD
Ahhhaaa szóval szerinted is 4.7 litert fogyaszt ez az autó 3.0 V6 diesel motorral egy minimum 1800 kg-os kocsi … nincs több kérdésem . De ha az így van akkor taposott fejű hülyék dolgoznak a Lexus-nál , hogy erőlködnek a hybrid hajtással elvégre csak bele kell tenni egy jó nagy v6 diesel motort és kész is a csoda fogyasztás …
Egyébként a V6 diesel motor járás kultúrája nem sokban marad el egy v6 direkt befecskendezéses feltöltött benzin motortól . Alapjáraton hangosabb a diesel menet közben szinte semmi különbség nincs !
Ami meg a pár év múlva korom okádást illeti nos 4 év a gari addig biztosan elmegy 4 év után meg a kis gazdi lecseréli és a használtan megvevő új kis pajtás gondja lesz a részecskeszűrő és egyéb befecskendezők milliós javítási számlája és persze adott esetben a füstölés …
A fogyasztás nagyon is számít és nem csak itthon, hanem a tehetősebb és gazdagabb országokban is.
Viszont amit nehéz megértenem, hogy miért vesz valaki egy mindig büdös, pár év múlva kormoló dízelt, aminek a járáskultúrája is messze van az elvárttól?
Tök vicces egy olyan autóra ráírni a 4.7 literes fogyasztást amiben csak V6 -v8 motorok vannak abból is 3.000 ccm es a legkisebb diesel vagy benzines …. szakadéknak hátszéllel klíma nélkül biztosan tudja , de egyébként esélytelen a való életben !!!! Már megint a marketing hazugságok de az még szánalmasabb , hogy ez a címben is benne van egyfajta bújtatott fizetett hatásvadász reklámként … aki megvesz egy 17+ milliós kocsit az nem azért veszi meg mert azt hazudják rá , hogy 4.7 litert eszik és pont leszarja ha ennek a duplájából jön ki normál körülmények között … hanem azért veszi meg mert megteheti míg a másik ember meg max BKV bérletet vesz és ezzel kitűnik a ” sorból ” .