Erősödik és tisztul az Audi A6
Audi A6 facelift: 1.8-as benzinmotor 5,7 literes fogyasztással
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Frissült egyet az Audi A6. A motorok erősödtek, tisztultak. Új alapbenzines, váltó, mátrix-LED lámpa is lesz.
Hivatalosan szűk egy hónap múlva, a Párizsi Autószalonon fog debütálni a 2015-ös modellévű Audi A6. A félidős modellfrissítés külsőre nyilván nem hoz orbitális változtatásokat, de azért kicsit elöl-hátul mások a lámpák (megjelenik opcióként a mátrix-LED is), kicsit más a hűtőmaszk és a légbeömlők kialakítása, illetve a kipufogó.
Láblendítéssel nyitható a csomagtér, új dekorok, hangulatok választhatók a beltérben. A navigáció gyorsabb grafikus processzort kapott. Jön egy új 1.8-as, 4 hengeres, 190 lovas TFSI ultra benzinmotor hihetetlen, de 5,7 l/100 km-es vegyes fogyasztási ígérettel, ugyanakkor minden erőforrást Euro 6-osra tisztítottak, hogy – papíron - szépen csökkenjen a flottás CO2-kibocsátás.
A legtakarékosabb 2.0 TDI ultra 150 lóval és műanyag csavarrugós súlymérsékléssel akár 4,2 l/100 km-es fogyasztásra is képes. Az 1.8 TFSI ultra és a 2.0 TDI ultra is új fejlesztésű S tronic automatikus váltóval rendelhető.
A 2.0 TFSI benzines ezentúl 250 lóerőt, a nagyobbik 2,0 literes dízel 190-et ad. Ami a 6 hengereseket illeti: a kompresszoros 3.0 TFSI teljesítményét 310-ről 333-ra, a dettó 3,0 literes dízelekét meg 204-ről 218-ra, 245-ről 272-re, biturbóként 313-ról 320, padlógázra rövid ideig 346-ra húzták fel. Hozzá a váltó 8 fokozatú automata, a fokozatmentes Multitronicot nyugdíjazták. Az S6 4,0 literes biturbó V8 TFSI-je 420 helyett 450 már lóerős, és szinte ciki, ám az RS6 Avant egyelőre maradt alig 560 lovas. Gyenge 3,9 mp-es 100-as sprintidővel és akár 305 km/órás végsebességgel.