Nem sikerült eldugni a Volvo kompakt terepesét, íme az XC40
Álca nélkül a Volvo XC40
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már tesztelés alatt áll a Volvo kompakt szabadidő-autójának prototípusa, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó XC40-est Norvégiában kapták lencsevégre.
Négy héttel ezelőtt még fekete-fehér nonfiguratív álcamintával borítva, az Egyesült Államokból érkeztek kémfotók a Volvo V40-esre épülő kompakt szabadidő-autóról, a Párizsi Autószalonon bemutatkozó XC40-ről, viszont telik-múlik az idő, az autó közelít végleges formájához, meg persze kis előzetes hírverés sem árt, úgyhogy most megérkezett az első álca nélküli, mindent megmutató kémfotó az autóról.
Annyi bonyolítás van, hogy a képet nagy távolságból lőtték, viszont mivel évek óta ismerjük a Volvo XC modelleinek jellegzetességeit, a 40-esen sem látunk semmi megdöbbentőt. Az alapját adó kompakt modellhez képest ködlámpákkal újították meg az XC40 lökhárítóját, nem hiányoznak a karosszériát védő műanyag, és az azt díszítő alumínium elemek sem.
Az emelt hasmagasságú típus motorválasztéka megegyezik majd a V40-esével, és feltehetően alapkivitelben első-, opcionálisan pedig négykerék-hajtással szállítják a BMW X3, Mercedes GLK, Audi Q3 ellenfelének szánt típust.
Külsőre nagyon hasonlít a sima Ford Focus-ra. Hiába erőlködik a Volvo az újabb típusaival, be fog bukni és a Saab sorsára jut, ha nem engedi piacra haladéktalanul az elektromos és plug-in hibrid hajtású autóit.
Már nagyon régen beharangozták, hogy van/lesz és most húzzák az időt a végtelenségig. (Csak mert utána már a kutyának sem fognak kelleni a sima robbanómotoros változatok.)
Kellene, hogy végre valami történjen, mielőtt az összes többi gyártó megelőzi őket.