Méltó örököse lenne a 80-as években hódító Integralénak (fotók: angelogranata.com)
Hát hol vannak az izgalmas olasz kocsik? Nem a
Ferrariról meg a
Lamborghiniről van szó, mert ők köszönik, jól vannak, sorra mutatják be fantasztikus, méregdrága és sikeres modelljeiket, nem is a mostanság feltámadni látszó
Maseratiról, hanem a megfizethető Fiat-, Alfa-, Lancia-élményautókat hiányolhatja az ember. (Nem, halandóknak az
Alfa 4C is legfeljebb csak 10 évesen lesz majd elérhető.)
A grafikus ilyen méretekkel képzelgett (hosszúság/szélesség/magasság/tengelytáv): 4270/1850/1380/2630 mm, és szerinte az 1750 TBi turbós benzinmotor 235 lóereje pont jó lenne a kompakt hot hatch mozgatásához. Hatfokozatú manuális váltóval és összkerekesen 100-ra 6,2 mp alatt gyorsulna, végsebessége 242 km/óra lenne
A megfizethető és a versenysportban, mondjuk a raliban tündöklő sportautókat - egészíthetnénk ki az előző megállapítást, mert például a Lancia Delta HF Integrale is a ralivilágbajnoki sikerei révén lett legendás. Majd tűnt el a raliból és a Lancia-palettáról is, hogy most egy olasz tervező képzelgéseiben dobogtassa meg újra az olaszbu*i szíveket. Az alig 23 éves Angelo Granata munkája szenzációs (bár ez persze szubjektív), a nem létező és vélhetően soha el nem készülő autó méltó örököse lenne a 80-as években - Ferjáncz és Ranga révén itthon is - hódító mítosznak.
Vajon mit szólnak a gyűjtők-tulajok ehhez a látványtervhez? Esetleg egy milliárdos rajongó megtámogathatná a projektet... Addig is íme egy szívszorító videó a sorozat végéről, már 1993-ból - a volánnál a matador Carlos Sainz. Csudálatos