750 kilométeres hatótávot ígér a DS következő nagy dobása

A versenysportból kölcsönzött álcát a DS

A DS következő modelljének fejlesztése javában zajlik. Több mint 50 előszériás, különleges álcázású példány finomhangolása kezdődött meg a francia utakon.

Már tesztköreit futja a DS új csúcsmodellje, amelyről most elárultak néhány információt, és a márka Formula E versenyautójának festésére hajazó álcamatricázás nem tud mindent. Jól látszik, hogy megtartották az eddigi formanyelvet. A fényforrások vertikális menetfényekkel egészültek ki, amelyek a DS PIXELVISION lámpatesteket keretezik. Emellett a gyáriak is nevén nevezik, hogy ez egy SUV szerűség, de túlmutat a hagyományos SUV-kupékon, ellenben megőrzi azok előnyeit. A képek alapján egy Citroën C5 X szerű autóra lehet számítani, amely tisztán villanyhajtású és 750 km a hatótávolsága.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “750 kilométeres hatótávot ígér a DS következő nagy dobása

  • 2024.11.22. at 12:55
    Permalink

    Vajon mikortól indul majd a DS-nek az a korszaka, amit úgy harangoztak be, hogy ők lesznek „az autóipar Louis Vuitton-ja”? Mikor jön az első olyan modell, ami már ennek jegyében készült? Mert ez még valószínűleg nem az 😀

    • 2024.11.23. at 11:55
      Permalink

      Ez Kb 2015-ben már igaz volt. Ha jártál autószalonokra, a DS már akkor is olyan párizsi divatszalonokat megszégyenítő standokat állított össze a nemzetközi kiállításosokon amikor még rendes modelljei sem voltak (pl Párizs 2016 https://egzostive.com/parizsi-autoszalon-2016 , ahol volt külön szabójuk aki bőrtokot készített a kulcsodnak ha DS-szel érkeztél). De hoztak valami lélegzetelállító tanulmányt (pl a DS Intense), ami egész jól eltakarta hogy a korabeli DS modellek szó szerint Citroen modellek voltak több krómmal.
      Aztán szépen megérkeztek a saját modellek is idővel, nekem a DS4 és a DS7 kifejezetten tetszett.

      Próbálj ki egy DS7-est, és megérted, mire gondolok (itt is tesztelték). Engem az a belső kifejezetten lenyűgözött a francia diszfunkcionalitása ellenére. Volt egy pár gyengéje amik sokkal nyilvánvalóbbak voltak mint a Mazda esetében, így végül nem mertem bevállalni. De a stílusa és a szokatlan luxusa vitathatatlan.

Vélemény, hozzászólás?