Friss Autopilot és nagyobb akkumulátor érkezik a Teslákba
A Teslák biztonsága és hatótávja egyaránt javul
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még nem hivatalos, de a rendelkezésre álló információk alapján így is biztosra vehető a 100 kWh-s Tesla és az Autopilot 2.0 érkezése.
Európai forgalmazására már engedélyt kapott a 100 kilowattos akkumulátorral ellátott Tesla, csak azt nem tudni, hogy mikortól dobják piacra. Az viszont már tudható, hogy az európai mérési ciklus szerint ezzel az akkumulátorcsomaggal 613 kilométerre növekszik a Model S-sel megtehető maximális távolság. Ez a Model S 100D hatótávolsága, ám ugyanúgy várható P100D és Ludicrous üzemmód is, ahogy most a 90-es esetében léteznek. Így tehát még nagyobb teljesítményt és jobb gyorsulást mondhat majd magáénak a Model S csúcsváltozata. No és persze nyilván a Model X is, amely szintén megkapja a nagyobb akkumulátorpakkot.
A végzetes kimenetelű Tesla-baleset óta kiemelt figyelmet kap a márka Autopilot rendszere, és a gyártó is komoly energiát fektet ennek tökéletesítésére. Hamarosan várható az autókba telepített szoftver frissítése a még pontosabb, biztonságosabb működés érdekében. Azonban már rója köreit a Tesla olyan prototípusa, amelynek hardvere is fejlettebb a jelenleginél, és állítólag még több funkciójával válik részlegesen önvezetővé. Ehhez még több kamerát és érzékelőt építenek az autóba. Elöl három kamera és az autó sarkainál egy-egy radar egészíti ki a mostani arzenált, s ehhez jön még a szoftverfrissítés. Saját bevallása szerint Elon Musk minden nap maga ellenőrzi, hogyan haladnak az Autopilot fejlesztései.
A 2.0 nulla meg mindig nem onallo. Nagyivu kanyarokat kovet, kozepes ivu kanyarokban kovalyog, kisivu kanyarokban az arokba visz, hazai palyan, 45mph-val. Ez ugy tunik mint egy Windows ami meg nincs kesz e majd a visszajelzesekbol tanulva kijavitjak aa hibakat. Csakhog ez egy auto, onvezeto rendszerrel!!! Ugy vezet mint egy reszeg, erre a megallapitasra jut a tesztelo. Szoval a tehnika egyenes autopalyazasora van jelenleg optimalizalva. Ennyi. [url]https://www.youtube.com/watch?v=slvgVpVCm1U[/url]
En az onvezeto reszt kritizaltam, azthiszem jogosan, az auto bamulatos, ezt nem tagadom, de ez meg messze van az onvezetestol…
A lényeg hírben, hogy végre Musk is kezdi belátni, hogy az ultrahang nem elég és kell a sztero kamera, illetve a dual radar, ha önvezető autót akar csinálni. Eddig ugye egy radar + us szenzorokat használtak az ismert eredménnyel…