Eddig tudták titokban tartani: Skoda Fabia Combi

A párizsi premier előtt látható a Skoda Fabia Combi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Párizsi Autószalonon nem csak a már viszonylag régóta ismert ötajtós, hanem a puttonyos, azaz kombi Skoda Fabia is debütál. Már látható!

A hosszas információcsepegtetéssel, de végül teljes egészében megmutatott, közönségpremierét a Párizsi Autószalonon tartó ötajtós Skoda Fabia mellett ott debütál a puttonyos kombi, a márka nyelvén Combi kiadás is. Magyarán a Fabia teljes kínálata, ugyanis a csakis az első generációból készített szedán továbbra sem várható.
Hirdetés

A holnapi sajtónap és a hivatalos bemutató előtt "kiszivárogtak" az elvileg Párizsra tartogatott Combi fotói is, adataiból azonban egyelőre csak annyi ismert, hogy a korábbinál 31 mm-rel rövidebb (4,2 méter hosszú), viszont 9 centivel vállasabb (1,72 m széles) és 31 mm-rel alacsonyabb (1467 mm-re nyújtózó) új Combi a korábbinál 25 literrel nagyobb, 505 literes csomagteret kínál.
Motorjai - az ötajtóséhoz hasonlóan - mind Euro 6-osak, az alap benzines 1,0 literes háromhengeres (60 LE), a csúcs itt is a 110 lóerős 1.2 TSI lesz, dízelből a négyhengeres 1.4 TDI 75-105 lóerővel szerepel majd, jövőre jön majd belőle 75 lóerős Greenline verzió is stop-start rendszerrel. További hírek róla október 2. napján, a bemutató után.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Tudom hogy semmi koze,en a felhasznalasra ertettem.
    De otthon meg ugy kelet EUban jellemzo ez ha akar es megteheti ma akkor miert ne?
    Presztizsnek fogjak fel pedig nem az.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Az sdi-t ne keverd a városi suv-al. Semmi közük egymáshoz. Ha valaki suv-ot akar venni azt is fog még ha a kehes sdi-t rakják az új fábiába. A fogyasztását meg pláne ne hasonlítsd össze, mert értelmetlen.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Kempelen: Egy szóval se mondtam, hogy aggódom a többletfogyasztás miatt. Azt pedig nem hiszem hogy megbízhatóbb egy turbós benzines egy szívó benzinesnél…

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Nem olyan rossz mint ahogy leirod.
    Hangosnak hangosabb a benzinesnel de van 1-2 dizel ami legyozi a 2000es evek korulrol
    64paci varosba nem eleg?Mondjuk aki lampatol lampaig akar 160al menni…
    Ja es varosban ez tenyleg 5ot eszik.
    Es Euro3as minden hoka-moka nelkul…
    Es ne kovez meg de szerintem o igy is kevesebb kart okoz a kornyezetben mint egy elmeletileg 6ot fogyaszto SUV
    terepjaro es tarsai amiket mostansag varosban hasznalnak.Es 10-15ot esznek.
    Ha a marketing vadaszok nem hajszolnak szegeny embereket abba hogy nekik kell a 150-200paci a
    10alatti gyorsulas es tarsai akkor meg ezek is eletkepesek maradtak volna.
    Dehat kinek mi kell.Nekem boven eleg.En nem a reklamoknak hiszek hanem a sajat ertekeimnek.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Az SDI klassz lenne. 64 lóerővel, beledből sz..t kirázó futáskultúrával, Csepeleket idéző hangélménnyel. Valóban piacképes ajánlat 2014-ben…

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Sőt, ingyen adnák neked, hogy nyugodtan aggódhass a turbó motor élettartama miatt.
    De talán az lenne a legjobb, ha fizetnének neked érte.
    Mert megérdemled.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Tetszik!
    Ha beletennék az 1,8 turbót 180 lóval és az ára nem haladná meg a 6 milliót, még el is gondolkodnék rajta.
    Nagyon jó, hogy a szélességét növelték. Nagyon ráfért.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    A csomagtarto nem 530-540l korul van nem szorszal hasogatasnak de az MK1es 400-420l-e utan
    tiszta feludules hogy egy kombinak tenyleg van csomagtartoja.
    En halat adok az egnek hogy kombit vettem.
    Elso szeria utan ez tetszik meg,de egy SDi-t bent hagytam volna a pakliban.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Én nem turkálok senki zsebében. De aki a saját kényelméért 2 kilométerre autót használ, annak a tollából hiteltelen a szarrágó aggodalom évi 3 liternyi benzin miatt. Ilyen távon ugyanis lényegtelen a többletfogyasztás, az ugyanis elhanyagolható az értelmetlen fogyasztás mellett.
    Egyszerűen értelmetlen az aggodalmad, a turbó motornak nem a rövid táv tesz rosszat, hanem az ész nélküli használat, az azonban a szívót is megviseli.

    Kár ezt tovább ragozni.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Oktalan aggodalomnak azért nem nevezném.. Azért én sem kakálom a pénzt, úgyhogy nem árt ha olyan autóm van ami strapabíróbb és jobban viseli a sok hidegindítást… És bár tapasztalatom nincs, de azt hiszem abban egyet érthetünk, hogy rövidtávra a legmegbízhatóbb még mindig a szívó benzin..

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Ebben igazad van, de akkor kár szenvedni az autó károsodása miatt, vagy a túlfogyasztása miatt a rövid táv esetén.
    Ha a kényelmed fontos, akkor nem kenyérre kell a pénz. Ezzel sincs semmi baj, csak így teljesen oktalan az aggodalmad.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Nyáron biciklivel járok, de télen inkább maradok a kocsinál.. És nem csak egészségügyi okokból lehet autóval járni, hanem a kényelem miatt.. Az autó van értem és nem fordítva..

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Szerintem nem lesz benne csak turbós. De 2-3 kilométerre semmilyen autót nem érdemes beindítani. Séta, bringa, roller, deszka…ha valaki nem kényszerül egészségi okból az autóra.

  • 2017.10.29. at 02:11
    Permalink

    Az első Fabia kombi ami tetszik.. Gyanítom az ára viszont nem fog tetszeni. Jah igen, és mivel sokszor csak 2-3 km-re indítom be az autóm így turbós benzinest se vennék. Ebbe lesz szívómotor?

Vélemény, hozzászólás?