Eddig tudták titokban tartani: Skoda Fabia Combi
A párizsi premier előtt látható a Skoda Fabia Combi
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Párizsi Autószalonon nem csak a már viszonylag régóta ismert ötajtós, hanem a puttonyos, azaz kombi Skoda Fabia is debütál. Már látható!
A holnapi sajtónap és a hivatalos bemutató előtt "kiszivárogtak" az elvileg Párizsra tartogatott Combi fotói is, adataiból azonban egyelőre csak annyi ismert, hogy a korábbinál 31 mm-rel rövidebb (4,2 méter hosszú), viszont 9 centivel vállasabb (1,72 m széles) és 31 mm-rel alacsonyabb (1467 mm-re nyújtózó) új Combi a korábbinál 25 literrel nagyobb, 505 literes csomagteret kínál.
Motorjai - az ötajtóséhoz hasonlóan - mind Euro 6-osak, az alap benzines 1,0 literes háromhengeres (60 LE), a csúcs itt is a 110 lóerős 1.2 TSI lesz, dízelből a négyhengeres 1.4 TDI 75-105 lóerővel szerepel majd, jövőre jön majd belőle 75 lóerős Greenline verzió is stop-start rendszerrel. További hírek róla október 2. napján, a bemutató után.
Tudom hogy semmi koze,en a felhasznalasra ertettem.
De otthon meg ugy kelet EUban jellemzo ez ha akar es megteheti ma akkor miert ne?
Presztizsnek fogjak fel pedig nem az.
Az sdi-t ne keverd a városi suv-al. Semmi közük egymáshoz. Ha valaki suv-ot akar venni azt is fog még ha a kehes sdi-t rakják az új fábiába. A fogyasztását meg pláne ne hasonlítsd össze, mert értelmetlen.
Nem baj, ha nem hiszed. Sok szívó benzinesnél megbízhatóbbak.
Persze, hogy nem rossz. Még 2 éve is olyannal jártam. De már akkor is nagyon elavult volt. Városba 26 paci is elég, pláne a dugóba.
Kempelen: Egy szóval se mondtam, hogy aggódom a többletfogyasztás miatt. Azt pedig nem hiszem hogy megbízhatóbb egy turbós benzines egy szívó benzinesnél…
Nem olyan rossz mint ahogy leirod.
Hangosnak hangosabb a benzinesnel de van 1-2 dizel ami legyozi a 2000es evek korulrol
64paci varosba nem eleg?Mondjuk aki lampatol lampaig akar 160al menni…
Ja es varosban ez tenyleg 5ot eszik.
Es Euro3as minden hoka-moka nelkul…
Es ne kovez meg de szerintem o igy is kevesebb kart okoz a kornyezetben mint egy elmeletileg 6ot fogyaszto SUV
terepjaro es tarsai amiket mostansag varosban hasznalnak.Es 10-15ot esznek.
Ha a marketing vadaszok nem hajszolnak szegeny embereket abba hogy nekik kell a 150-200paci a
10alatti gyorsulas es tarsai akkor meg ezek is eletkepesek maradtak volna.
Dehat kinek mi kell.Nekem boven eleg.En nem a reklamoknak hiszek hanem a sajat ertekeimnek.
Az SDI klassz lenne. 64 lóerővel, beledből sz..t kirázó futáskultúrával, Csepeleket idéző hangélménnyel. Valóban piacképes ajánlat 2014-ben…
Sőt, ingyen adnák neked, hogy nyugodtan aggódhass a turbó motor élettartama miatt.
De talán az lenne a legjobb, ha fizetnének neked érte.
Mert megérdemled.
Tetszik!
Ha beletennék az 1,8 turbót 180 lóval és az ára nem haladná meg a 6 milliót, még el is gondolkodnék rajta.
Nagyon jó, hogy a szélességét növelték. Nagyon ráfért.
A csomagtarto nem 530-540l korul van nem szorszal hasogatasnak de az MK1es 400-420l-e utan
tiszta feludules hogy egy kombinak tenyleg van csomagtartoja.
En halat adok az egnek hogy kombit vettem.
Elso szeria utan ez tetszik meg,de egy SDi-t bent hagytam volna a pakliban.
Én nem turkálok senki zsebében. De aki a saját kényelméért 2 kilométerre autót használ, annak a tollából hiteltelen a szarrágó aggodalom évi 3 liternyi benzin miatt. Ilyen távon ugyanis lényegtelen a többletfogyasztás, az ugyanis elhanyagolható az értelmetlen fogyasztás mellett.
Egyszerűen értelmetlen az aggodalmad, a turbó motornak nem a rövid táv tesz rosszat, hanem az ész nélküli használat, az azonban a szívót is megviseli.
Kár ezt tovább ragozni.
Oktalan aggodalomnak azért nem nevezném.. Azért én sem kakálom a pénzt, úgyhogy nem árt ha olyan autóm van ami strapabíróbb és jobban viseli a sok hidegindítást… És bár tapasztalatom nincs, de azt hiszem abban egyet érthetünk, hogy rövidtávra a legmegbízhatóbb még mindig a szívó benzin..
Ebben igazad van, de akkor kár szenvedni az autó károsodása miatt, vagy a túlfogyasztása miatt a rövid táv esetén.
Ha a kényelmed fontos, akkor nem kenyérre kell a pénz. Ezzel sincs semmi baj, csak így teljesen oktalan az aggodalmad.
Nyáron biciklivel járok, de télen inkább maradok a kocsinál.. És nem csak egészségügyi okokból lehet autóval járni, hanem a kényelem miatt.. Az autó van értem és nem fordítva..
Bár egy literes 60 lovas turbó motor azért mégiscsak alulmúlna mindent. :-DDD
Ezek szerint a Citigo motorja lesz fábiásítva.
Szerintem nem lesz benne csak turbós. De 2-3 kilométerre semmilyen autót nem érdemes beindítani. Séta, bringa, roller, deszka…ha valaki nem kényszerül egészségi okból az autóra.
Az elsőnél nem, de a második generáció kombijánál sokkal jobban néz ki. Azt hiszem, ez is hamar az utcakép része lesz.
Az első Fabia kombi ami tetszik.. Gyanítom az ára viszont nem fog tetszeni. Jah igen, és mivel sokszor csak 2-3 km-re indítom be az autóm így turbós benzinest se vennék. Ebbe lesz szívómotor?