1,5 milliónál jár a jelenlegi Octavia gyártása
A második Octaviából 2,5 millió készült, a harmadik 1,5-nél jár
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Brutális adatokat generál a Skoda, húzómodelljük, az Octavia most tart a harmadik generációnál, pontosabban annak frissítésénél. 2012-ben indult a gyártása, mára bőven átlépte az 1 millió darabot.
A csehek legutóbb a Superbet ünnepelték, a hatalmas szedánból és kombiból elkészült az egymilliomodik példány. Ez viszont a három generációra egyaránt értendő, a Skoda újkori Superbjéből összesen készült ennyi, az Octavia viszont egészen más adatokat produkál. Jelenlegi, nemrégiben frissítést is kapott modellje most lépte át a 1,5 milliós legyártott darabszámot, és itt csak a harmadik generációs Octaviáról van szó. 2013-ban lépett piacra, de már 2012 novemberében elindult a gyártása, nem kérdés, hogy az előd adataira rá fog licitálni.
A második generációs Skoda Octaviából ugyanis 2,5 millió készült modellciklusának 9 éve alatt, az első új Octaviából pedig 1,4 millió 1996 és 2004 között. Okos megoldásainak, óriási térkínálatának és remek variálhatóságának, valamint jó árazásának köszönhetően lett ennyire sikere nem csak a flottás, de a magánmegrendelők között is. Az Octavia jelenleg hat országban készül, Oroszország, India, Ukrajna, Kína és Kazahsztán mellett természetesen Mladá Boleslavban, Csehországban is.
Ne sértődj meg tökfej! Ha faszságot írsz, akkor ne várj akadémiai értekezést a túloldalról.
Jobb autód van, tudjuk. Ahány jobb autós itt megfordul….csak akkor mitől 13 év a magyar autópark életkora astrajoe? Hülye.
Ez ugyebár nem igaz, de biztos voltam benne, hogy az első 5-ben lesz a baromság sorrendben.
Kár kíváncsiskodnod. Megéli. Te meg majd nem jelentkezel, hogy m,ekkora f.ságot írtál, ahogy szoktátok csinálni. Hazamehetsz.
Eszemben sincs vitatni a Skoda érdemeit, csak a ráncfelvarrással van bajom. Pont amiatt, hogy van egy remek autó, amit win10 szerűen el kellett(?) cseszni a design-nal. Egyébként az ötajtós sedan és a böhöm kombi kategória valahogy kihalat Octavia kivételével, pedig anno pl. Opel is ebben nyomult (500+ literes csomagtér, stb.).
Most leírtad hogy elélveztél a Skodáidban.
Arról is értekeztél mi a te színvonalad.
Élvezd a koromokádást (remélem a te autód kipufogógáza csak rád hat másra nem)amíg lehet.
Tipikus ember vagy akit nem érdekel a környezetvédelem, de legfőképp a levegő minősége amit beszív.
Téged is bezabált a marketing maszlag superb lorenzóklementínó44tádéprimitiv.
Jobb autót használok képzeld egy benzinest túrhóturbó nélkül.
A szakember nem szakmegmondomteidióta te lekezelő szakmegértő.
A fizetésképtelen piac a te fajtádból él a nagy megelégedésed a záloga hogy továbbra is így maradjon.
Igazi jövendőmondóval van dolgom személyedben, hisz előre tudod hogy elégedetten fogod használni, vagy most a hazugság szól belőled. Na ez a konszern terméke is hazugságokból épül.
A beavatott biztos te lehetsz mert egy jós veszett el benned,
Szép nap akkor lesz mindenki számára ha a dízeled bezúzzák minél hamarabb a többivel együtt. :))
Az Octavia tényleg nagyon jó autó, még ha nem is kelt heves érzelmeket. (Ebben biztosan egyet ért “Mx-5 tulaj”) Nyilván valakinek túl passzentos a fazonja, túl steril, unalmas. Én mindenesetre nagyon szeretem, mert ideális családi autó nagy utas- és csomagtérrel, normális vezetési stílus mellett több, mint kedvező fogyasztással. Mechanikus szerkezetei tartósak, fenntartása nem akasztja meg a családi költségvetést. Ráadásul ebben a kategóriában senki sem kínál “ötajtós szedánt”, ami a kombik mellett a legpraktikusabb karosszéria kialakítás. És ez a recept kétségkívül bevált, a számok önmagukért beszélnek. Éppen ezért nem is igazán értem, hogy miért nem utánozzák mások is a koncepciót, miért ragaszkodnak a hagyományos szedán kialakításhoz.
Hát kell is az ünneplés, ha már a “jól sikerült” facelift miatt elsőként sikerült az Octavia-nál elérni, hogy csökkenjen az értékesítése egy új/facelift-es modellnek… Kíváncsi vagyok, megéli a teljes tervezett ciklust ez az arc…
Nem azért tart ennyinél mert annyira jó autó lenne, sőt a Totalszar beszavazós kormánybeszerzői programja egy konszernnel szerződött óriásit más meg cumizzon. Megint egy nagy mellényúlás a Totalkárosok részéről igazi lúzerek lettek belőlük, a Troll kifejezés magyarországi elterjesztésében is komoly szerepet játszottak.
A munkásságuk eredményeképp megérdemlik a kocka vagy vízfejű totalkár szlogent.
itt a következő balfaszságuk eredménye:
http://index.hu/gazdasag/2017/05/03/megirtuk_hogy_nevetseges_a_kozbeszerzes_leallitottak/
még szerencse hogy nem majmolja mindenki ezt a szarságot.