Csak ebben a két színben elérhető, technikai többlet nem jár a limitált szériához
Míg Európában az olcsó munkaerőt keleten érdemes keresni, addig a tengerentúlon Latin-Amerika garantálja az alacsony költségeket. Mexikót előszeretettel választják az autógyártók, a jelentős számú munkavállaló mellett manapság a büntetővám megúszása is egyre fontosabb szemponttá válik, ám utóbbi most inkább csak Kínát érdekli. A BMW kereken harminc évvel ezelőtt indította be az első gyártósort a közép-amerikai országban, amit most limitált szériás M2-vel ünnepelnek.
Szerencsére itt visszafogták magukat a tervezők, nem lett akkora veséje az M2-nek
Az elmúlt 30 évet 30 darab autóval ünneplik, ezek mindegyike kuplungpedállal szerelt. A régi M3-as modellek szellemi utódja mára a sokkal játékosabb M2 lett, az M4 már inkább túraautóvá vált. A kizárólag kék és szürke színben készülő modellek mindegyike a frissítés utáni szériából származik. A háromliteres sorhatosból még több erőt préseltek ki, így már 480 a paripák száma, a 0-100 km/órás sprint 4,1 másodperc, ha ügyesen bánik a váltóval a sofőr.
A kilincs után kutatva sem lehet elfelejteni, hogy ez bizony egy M modell
A San Luis Potosí településen fekvő gyáregység 1994 óta üzemel, akkoriban a E36-os kódjelű hármassal indult a gyártás, ami ma az M2 kizárólagos szülőhelye. A limitált modell átszámítva 40 millió forintba kerül, itthon 30 millióról startol a mezei M2.