Amerikának nagyon kell a Dodge SRT Hellcatek 717 lóereje

A Dodge nem győz eleget gyártani a 717 lóerős Hellcat V8-asból

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Amerikában csökkenő tendenciát mutatnak az üzemanyagárak, így nem csoda, hogy sláger lett a világ legerősebb izomautóiból. 717 lóerősek.


A Fiat-Chrysler amerikai részlege könnyebb helyzetben van, mint az európai. A Dodge-nál például nagyon betalált az izomautó kínálat felfejlesztése. Az amerikai vásárlóknak ma is kellenek a nagy dög V8-as motorok, a rotyogó hang, a mozdonnyi nyomaték és a feleslegesen sok lóerő. A Dodge ebben ma a legjobb, a Charger szedán és a Challenger kupé SRT Hellcat változatai 717 lóerőt és 880 Nm nyomatékot szabadítanak az útra.
Hirdetés


Mivel a márkásabb sportkocsikhoz viszonyítva nem drágák, és a kinti benzinár is kedvező, így a V8-asok nagyon fogynak. Konkrétan akkora rájuk az igény, hogy a tavaly eladott 4 ezer egység után a mexikói Saltillo üzem még több ilyen erőforrást kell gyártson. Már másodszorra emelik a termelést, a tavaly eladott összesen 88 ezer Dodge izomautó után azt remélik idén átlépheti a százezres küszöböt a két modell együttes értékesítése.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Az átlag munkás Chrysler Sebringben, Dodge Neonban, Toyota Corollában nyomul, nem V6-os SUV-okban. Hacsak nem olyan “munkásokra” gondolsz, mint nálunk a nem idén nyáron lebarnult bodzaszedők.

    Nem konkurensről beszéltem, legközelebb olvass figyelmesebben.
    Pár hónapja amúgy egy TC-tesztben volt a legújabb Mustang, Winkler is azon röhögött, hogy a belső anyagai nagyjából egy Dacia színvonalán vannak.

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Persze biztos mindenkit elkapnak sőt az összes videoban szereplőt 😀 Amerikában sem kapnak el mindenkit ahogy itt sem. Szóval azt nekem ne mondja senki, hogy ott lassan mennek…

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Nem mennek kint gyorsan mi? Azért van fent annyi amerikai video a youtubon, ahol 250 felett repesztenek 😀
    Amúgy meg egy csomó olyan elhagyatott útszakasz van, ahol több 100 km-en keresztül semmi nincs csak kb puszta a kutya nem nézi ott ki mennyit megy…

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Lassabban járnak, ráadásul a rendőr sokkal hamarabb, sokkal kisebb dolgokért megfog, mint itthon. Rendőrállam. Totálisan értelmetlen kint az erős autó. Kint bőven elvoltam 130 lóval, itthon a 180-at is kihasználom.

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Hát azért én nem sajnálom az átlag munkást mert V6os Full size SUVokban nyomulnak a Pony carok helyett…

    Mondj egy konkurenset ami harmadennyibe kerül, akkor megléjuk hogy igényesebb-e. Könnyítésül nem kell 700LE, elég az 500 lóerő is.

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Kitalálom ott is flottát igazgattál az amerikai hadiflottát igaz. :))))
    Maximum a játszótér mellett beültél egy Hyundai Tucsonba és azt hitted hogy az arizonai Tucsonban vagy.
    :)))
    Sőt felfutottál a Pikes Peak-en is a kicsi turboval igaz.
    Elmondom ott is az idióták rohannak az autópályán, főleg a külföldi idióták amíg a rendőrök le nem kapcsolják őket.

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    [i]Mérföldben.
    Egyáltalán nem mennek lassan az USA-ban. Simán tolják az autópályán, van is baleset bőven.[/i]

    Akkor te még nem közlekedtél az Egyesült Államokban…

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    [i]“…arrafelé 70-80-nal cirkálnak még az autópályákon is.” [/i]
    Mérföldben.
    Egyáltalán nem mennek lassan az USA-ban. Simán tolják az autópályán, van is baleset bőven.

    [i]“egy harmadennyibe kerülő európai, japán vagy koreai igényesebben és minőségibb anyagokból van összerakva.”[/i]
    Attól függ melyik? Az átlag amerikainak az autó egy autó, nem pedig szobor. Viszont az a tény, hogy rengeteg öreg autójuk van, úgy tűnik, hogy valahogy az állagukat meg tudják tartani.

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    Értem, de ha azt néznénk hogy hol használja ki az ember, akkor a világ lakosságának jelentős részének elég lenne egy 1.2es suzuki. Mert az is tudja az átlagosan 130as autopálya tempót világszerte. 😀

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    [i]amcsiban jóval több a fizetés[/i]

    Már ahol… Elmúltak már a ’60-as évek. Ott sem az átlag munkásosztály veszi ezeket a dögöket.
    Egyébként ha a 700 lóerőt nézzük, valóban nem túl drága, az már más kérdés, hogy hol használod ki, pláne hogy arrafelé 70-80-nal cirkálnak még az autópályákon is.
    Viszont élek a gyanúval, hogy ahogy a többi amerikainál úgy ennél is, egy harmadennyibe kerülő európai, japán vagy koreai igényesebben és minőségibb anyagokból van összerakva.

  • 2017.10.28. at 16:01
    Permalink

    14 millióért egy 700 lovas szedán szerintem se drága. Főleg ha úgy gondolkodik az ember hogy amcsiban jóval több a fizetés, és jóval olcsóbb a benzin. Az ott élőknek ez egyáltalán nem egy eget rengető kiadás.

Vélemény, hozzászólás?