Porsche újdonságok idén és később

700 lóerős hibrid is jön a Panamerából?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Párizsban biztosan ott lesz a kombi Panamera, sőt hosszú tengelytávú kivitel is készül a típusból, a 700 lóerős hibrid érkezése viszont nem hivatalos.

Az ausztrál Drive magazinnak hivatalosan is megerősítette a Porsche Panamera márkaigazgatója, Dr. Gernot Dollner, a típus kombi kivitelének debütálását az idei Párizsi Autószalonon, a már ismert erőforrásokkal, Sport Turismo néven. Szintén tőle származik az információ a Panamera egy újabb, hosszú tengelytávú változatáról, bár ennek érkezési időpontja még nem ismert. Más forrásból szintén felröppent a hír, hogy ismét lesz Turbo S, körülbelül 30 plusz lóerővel. Sőt, olyan hibrid Panamerán is dolgoznak, amely a biturbo V8-as erőforráshoz a Porsche 918 hibridrendszerét párosítva 700 lóerő körüli rendszerteljesítményt és 1085 newtonméteres nyomatékot szolgáltat. Állítólag a gazdaságos Porschét keresőknek is készül majd hibrid Panamera, a biturbo V6-os motor közreműködésével.
Hirdetés
Mindeközben rohamtempóban dolgoznak a teljesen elektromos hajtású Mission E típuson is, amelynek gyártásához több mint 1400 új alkalmazottra van szüksége a Porschénak. Az új gyártó- és fényezőüzemre, valamint további fejlesztésekre 700 millió eurót, vagyis bő 219 milliárd forintot költ a Porsche, hogy 2020-ban valóban bemutathassa a sorozatgyártású, 600 lóerős Mission E-t. A Mission E persze sokak fantáziáját megmozgatta, csakúgy, mint az a kijelentés, hogy a Porsche jól elkülöníthető arculatot kíván teremteni az elektromos és nem elektromos meghajtású típusainak. Úgy persze könnyű, hogy például a 911-ből nem is terveznek villanymotoros modellt. Lelkes grafikusok azért ezt is megvalósították a Mission E stílusában.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?