Bemutatták a Lexus új sportos kupéját
467 lóerővel érkezik a Lexus LC 500
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Lexus LF-LC koncepciója mostanra alakult át sorozatgyártású modellé, a Detroiti Autószalonon leplezték le.
Beérett a Lexus négyéves fejlesztése, eddig tartott ugyanis a legújabb zászlóshajónak, az LC 500-nak a megalkotása. A külső dizájnelemeket a koncepcióváltozattól örökölte, lényegében még ezt a formát is szokni kell, annyira tanulmányautó jelleget ölt. A orr-részt egyértelműen a mai Lexusokra jellemző méretes hűtőrács uralja. A keskeny fényszórók mögött három részből álló LED fényszóró kapott helyet, körülötte pedig L-alakú nappali menetfény járul hozzá az összhanghoz.
A 20, illetve 21 colos alufelnik szintén szemet gyönyörködtetőek, akárcsak a belső tér kialakítása, melyet a bőr és az Alcantara uralja. A hátsókerékhajtású modell ugyanazt az 5,0 literes V8-ast kapta meg, mint az RC F és a GS F. Az erő tízfokozatú automatán keresztül megy az aszfalt felé. Az új szerkezetet sikerült könnyebbre tervezni, mint a nyolcgangos váltókat, gyorsasága pedig szinte a duplakuplungos társakét hozza.
A tervezés során odafigyeltek arra is, hogy kellőképpen alacsonyan tartsák a tömeget, továbbá a súlypont helyzetére is hangsúlyt fektettek. Utóbbi érdekében a 12V-os akkumulátort is a csomagtérben helyezték el. A vezetőülést úgy tervezték, hogy a sofőr minél közelebb üljön a súlyponthoz. Mindezeknek és a 4,5 másodperces 0-100 km/órás gyorsulásnak köszönhetően minden bizonnyal versenyautós vezetési élményt nyújt majd a Lexus kupéja.
a következő lekszusz sportgép, már egy mozgó tyúkól lesz (generációkon átívelő rácsnövekedésből ítélve)
A csirkehalo az alacsonyan repulo madarak ellen van! LOL. 🙂
Nagyon jól néz ki, talán annyi kritikával illetném, hogy a drótkerítés-motívumos hűtőrács nem illik egy sportkocsihoz – nekem legalábbis nem sugall sportosságot. A tízfokozatú automata pedig külön megérhet egy misét.
Remekmű
Nekem tetszik, bár a hátsó része egy kicsit túljátszott.
A lényeg és az igazi különlegesség ebben az autóban a motorja. Ebben nem igazán van ellenfele.
Jó, hogy még nem vesztek ki teljesen ezek az erős szívó motorok.
A múltkor a Lexus szalonban kiraktak 2 RC-t, azok is nagyon látványosak voltak élőben… Ezt gondolom hatványozottan ütni fog élőben.
Mekkora poén már a két örödögszarv a műszerfalon! A régi kitsubishinken volt ilyen, azóta nem láttam ilyet az autóiparban. Nosztalgiafaktor ezerrel! 🙂
Nagyon szép, elegáns a belseje.
Nesze neked downsizing, meg csigazas. :))