Frankfurt 2011: lenyűgöző a Peugeot HX1
300 lóerős Peugeot buszlimuzin tanulmány
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez az a tanulmány, ami jelenlegi formájában biztosan nem kerül gyártásba.
Élőben is lélegzetelállító a Peugeot hatalmas, de hihetetlenül áramvonalas új buszlimuzin-tanulmánya.
Ritkán látunk ennyire lendületes csapatszállító járművet, persze a Peugeot minden megtett, hogy kihangsúlyozza a HX1 sportosságát. A tanulmány 4954 mm hosszú, 1990 mm széles és csak 1373 mm magas, azaz az amúgy is alacsony építést csak még jobban kihangsúlyozza az átlagon felüli hosszúság és szélesség. A Peugeot HX1 természetesen nem hagyományos motorral üzemel, hanem a cég dízel-hibrid hajtásláncát használja: a 204 lóerős 2,2 literes HDI motor mellett egy 95 lóerős villanymotort találunk.
A HYbrid4 rendszer érdekessége, hogy a hatfokozatú automata váltó továbbításával a dízelmotor az első kerekeket, míg a villamos egység a hátsókat hajtja, a használatot pedig megkönnyíti, hogy az akkumulátorokat egyszerűen, az otthoni elektromos hálózatról lehet feltölteni.
Ritkán látunk ennyire lendületes csapatszállító járművet, persze a Peugeot minden megtett, hogy kihangsúlyozza a HX1 sportosságát. A tanulmány 4954 mm hosszú, 1990 mm széles és csak 1373 mm magas, azaz az amúgy is alacsony építést csak még jobban kihangsúlyozza az átlagon felüli hosszúság és szélesség. A Peugeot HX1 természetesen nem hagyományos motorral üzemel, hanem a cég dízel-hibrid hajtásláncát használja: a 204 lóerős 2,2 literes HDI motor mellett egy 95 lóerős villanymotort találunk.
A HYbrid4 rendszer érdekessége, hogy a hatfokozatú automata váltó továbbításával a dízelmotor az első kerekeket, míg a villamos egység a hátsókat hajtja, a használatot pedig megkönnyíti, hogy az akkumulátorokat egyszerűen, az otthoni elektromos hálózatról lehet feltölteni.