Fapados márkát indít a Volkswagen
2019-ben érkezik a VW Daciája
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Régóta érik már a gondolat a VW konszernnél, hogy egy belépő szintű, low-cost márkát akar indítani. Most úgy tűnik, hogy 2019-ben elindul az új almárka.
2012-ben vetődött fel először, hogy a VW csoport egy új, alacsony árfekvésű márkát hoz létre. A legtöbben eddig ezt a Skodában látták, azonban a csehek modelljei generációról-generációra egyre jobb minőségűek és egyben egyre drágábbak. Ennek megfelelően folyamatosan szűkül az az árkülönbség, ami korábban tapasztalható volt a két márka között. Dr. Frank Welsch, a VW fejlesztési vezetője elmondta, hogy a Renault és Dacia mintájára ők is egy 3 millió forint alatti modellt akarnak létrehozni. Az ötös Golf alapjául szolgáló PQ35 platformra épül majd az új kompakt, amely mellett egy közepes méretű SUV is megjelenhet. Elsőként a Lavida szedánt eddig is kedvelő Kínában és a fejlődő országokban kívánnak piacra lépni.
Egy német überelj mindent stílusú cégtől? Amúgy minden német cég ilyen.
Mértékletességet, amikor a szart is kicicomázzák hogy többért legyen eladható?
A német már rég nem gyárt átlag ember számára, csak megpróbálja elvakítani a vásárlót hogy több pénzt adjon az ócskaságokért is.
Sikeresen teszi sokaknál,de azok meg is érdemlik.
A “nép autó” státusztól már nagyon régen eltávolodtak. Ideje volna mértékletességet gyakorolni, és nem csak a “minőséget” hajszolni. Az úgynevezett olcsó márkájuk a Skoda is már 12 milláért is kapható. Ez nem az átlag ember kategóriája!
A VW meg az olcsóság! Amúgy nekem is a Jetta jutott eszembe ami nem is volt olyan olcsó. Belül kopogós műanyag, a rádión spóroltak ott is, műszerfalon folyamatosan égő motorcheck ikon(1,6 benzin)…ezt a minőséget még hova akarják olcsósítani?
Meglátjuk mi és főleg milyen kocsi lesz belőle. A cikk és főleg a kép és az alatta lévő szöveg kicsit félrevezető. Azt gondolná az ember, hogy egy ilyen New Lavidat adnak 3 millióért, ha így lenne, akkor venné boldog-boldogtalan. Utánanéztem, ez a Lavida kínában 135 ezer yuan-tól indul, 42 forintos árfolyamon átszámolva ez 5,67 millió Ft. Szóval kell még olcsósítani jócskán, majdnem a felére. Az azért nem könnyű.
Szerintem sem lesz belőle semmi, kicsit úgy csinálnak mintha érdekelné őket a téma, de a háttérben az van, hogy a sikeres kommunikációval felhajtják a részvények árfolyamát …
Mellesleg a VW az iparágban relatív alacsony árbevétel arányos üzemi eredményt produkál, felvásárolni tudnak, a belső növekedés rájuk kevésbé jellemző, így nem hiszem, hogy új típust sikeresen kifejlesztenének rövid időn belül.
Ez az “olcsóautó” projektjük is pontosan ugyanúgy el fog bukni mint az előző 5. Nagy ígéretek, nagy álmok, aztán jó nagy pofára esés.
Kicsit fordítva ülsz a lovon, eddig nem a VW volt az a gyártó akinek ez sikerült volna. Most nem őket másolják hanem ellenkezőleg.
Mit nem értesz rajta? Szó sem volt motorról. Gyárthatóságról van szó, nem a felhasznált anyagokról. Azt írtam, hogy az egész autót úgy tervezték, hogy olcsón gyártható legyen. Olvass utána aztán ott okoskodj. https://group.renault.com/en/news/blog-renault/the-dacia-saga-2-birth-of-the-logan-project/
Tizenkettő jó nagy butaságot írtál a mert a Dáciában is a Renault régebbi generációs benzin motorjai találhatóak nem beszélve a karosszériáról ahol nyoma sincs fejlett autóipari acéloknak. egy 5-ös Golf bármelyik porcikájában jobb autó volt mint bármelyik jelenlegi Dácia… Szóval ennyi pénzért ilyen alapokon biztos a siker!!!
Most csak én érzem úgy hogy ez egy jetta
Egyébként a VW ha szeretne ilyen autót csinálni lehet érdemes lenne kicsit tanulmányozni, hogy a Renault hogyan is hozta létre a Daciat. Ott indult a dolog, ami a kulcsa az egésznek, hogy nem egy elavult kifutott autót vettek alapul, hanem az egészet nulláról kezdték. Elsőnek ők is az akkor kifutott R19-est szerették volna olcsón gyártani, viszont mivel azt az autót egyáltalán nem így tervezték így nem is lehetett volna annyiért gyártani bármit is csinálnak vele. Szóval, ha az V-ös Golfból indulnak ki eleve bukta lesz a mutatvány.
Van Daihatsu -m, mint burkolt motorkerékpár télre. 😀
Igaz olcsó volt Ausztriából használtan, de újonnan egyáltalán nem volt az. Éppen emiatt vonult ki Európából, a Daihatsu még 2013-ban.
Behoztán=behozták
Hányadszor mondták már ezt….. A sokadik nekifutás. Persze amikor a Dacia megjelent a Logannal azonnal azt mondták ennyiért nem lehet autót építeni. Aztán elég hamar meggondolták magukat, behoztán a diszkont árasított Gol-t ami a kutyának sem kellett. És ahogy előttem is írják a Seat és a Skoda is annak indul az elején.
A Seatból is lehetett volna olcsó márka, de azt is elbénázták:) Amúgy ritkán méltatom a Volkswagent, de ez most jó húzás volt. Nyilván a Toyota is meglépte ezt a Daihatsuval, másrészt pedig ilyen régiókra is gondolni kell, mint pl. India, Thaiföld, Malajzia, Fülöp-szigetek, Indonézia, stb… Szerintem ezeken a helyeken nem is lehet túl erős a VW. Remélem, ezentúl sem lesz:)))
manócska, aztán meg hisztizel, hogy ha kínai f0snak becézik a szeretett keleti rozsdaboglyáidat 😀 így ne tessék hisztizni.
Ez lesz az igazi “foswágen”. 😀
Értelme nincs megoldás 🙁 Még egy autómárka ? Hova, és mi a fenének ?