Fagyireklámban térnek vissza a Halálos Iramban szereplői

Vin Diesel és Michelle Rodriguez a Häagen-Dazs finomságára esküszik

A Super Bowlt már csak a horribilis költségvetésű és különleges reklámok miatt is érdemes megnézni.

(fotó: Häagen-Dazs US / YouTube)
Újabb csúcsot döntött meg az amerikaifutball-bajnokság reklámtarifája, idén átszámítva 3,2 milliárd forintot kérnek 30 másodpercért. Ennek ellenére egymást tapossák a nagyvállalatok, elvégre 120 millió néző garantáltan leül a televízió elé. Ezek a hirdetések kiemelkednek a mezőnyből, sokkal farppánsabbak és emlékezetesebb, gyakran a legismertebb hírességek is felbukkannak a képernyőn. Az amerikai Häagen-Dazs sem bízott semmit a véletlenre, a Halálos Iramban széria ihlette a legújabb reklámjukat. Vin Diesel és Michelle Rodriguez ezúttal egy nyitott Camaróban élvezik a napfényt, a jégkrém pedig már-már romantikus színezetűvé varázsolja a tengerparti andalgást, amit még Ludacris felbukkanása sem tud tönkretenni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?