Közel három évvel ezelőtt mutatkozott be a BYD középkategóriás modellje, ami leginkább a nevével borzolta a kedélyeket. A marketingesek úgy gondolták, hogy a Destroyer (romboló) 05 pontosan az a név, ami egy átlagos négyajtóshoz illik. A 2025-ös modellévre újragombolták a kabátot, innentől kezdve Seal 05 DM-i az új személyazonossága.
Az autó orrát teljesen átrajzolták, ami így jobban illeszkedik a többi típushoz. A sportosabb megjelenést kedvesebb, visszafogottabb dizájn váltotta. Elől lecserélték a fényszórókat, a lökhárítót, a hűtőmaszkot és a géptetőt, hátul a fényszórók és a lökhárító változott. A hosszúság továbbra is 4,78 méter, a tengelytáv 217,8 centi. A pontos tömeg is kiszivárgott, az alapmodell egészen józan 1480 kiló, ami legfeljebb 100 kilóval fejelhető meg, ha valaki nem bírja visszafogni magát az extrák és a nagyobb akku láttán. A kerekek terén sincs flancolás, 16 vagy 17 colosak lehetnek, azaz egészen hétköznapi a Seal 05 DM-i.
A BYD itt is a jól bevált, immár ötödik generációs plug-in hibrid rendszerét veti be, ami több más típusból ismerős. Az alap egy 1,5 literes négyhengeres szívómotor, ami önmagában 100 lóerős. A rendszerteljesítmény egyelőre nem szivárgott ki, az eddig változat 179 és 197 lóerős verzióban készült, attól függően, hogy egy vagy két villanymotor hajtja a négyajtóst.