Így búcsúzik a nagymotoros Toyota Supra

Ahogyan azt kell, a csúcson hagyja abba a Supra ötödik nemzedéke

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Ausztriában készülő sportautó modellciklusa végéhez közeledik, de még egy hajrával bemutatták az eddig legerősebb változatot.

Hosszú várakozás után 2019-ben mutatta be a Supra ötödik generációját a Toyota a BMW Z4-gyel közösen. A Magna Steyr üzemében készülő sportautók felett eljárt az idő, kéz a kézben búcsúznak, ám előtte még egy limitált szériával örvendezteti meg a rajongókat a Toyota.
A limitált szériás Final Edition látványos, ami főként a plusz toldatoknak és a szárnynak köszönhető, mindez versenyautós megjelenést kölcsönöz. Műszaki téren is van némi újdonság, erősebbek a fékek, az autó alá KW futómű került. Stílusosan a nagyobb motor jár hozzá, a BMW eredetű háromliteres sorhatos ezúttal 435 lóerős, ehhez csak hatos kéziváltót adnak. A teljesítménynövekedést áttervezett szívósorral, más katalizátorral és szoftveres módosítással érték el, illetve a karterban új terelőlemezeket találunk, ami jobban akadályozza az olaj mozgását versenypályán.
Hirdetés
A Final Edition mindössze 300 példányban készül, ezúttal mi a szerencsés oldalon állunk. A típus csak Japánban és Európában lesz elérhető, a sok nyalánkságot kapó Egyesült Államok most kimarad. Az árat egyelőre nem közölték, de ez nem is releváns, bármennyit is kérnek érte, egy pillanat alatt fogják elkapkodni a búcsú GR Suprát.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?