Még nem öregedett meg a forma, így csak apró beavatkozásokra volt szükség
Tovább nyújtja az ES életciklusát a Lexus, a 2018-ban bemutatott felső-középkategóriás modell immár a második frissítésén esik át. Ez olyan szempontból érdekes, hogy a műszaki rokonságban álló típusok jellemzően együtt változnak, ennek ellenére a Toyota Camry épp most váltott generációt, viszont az ES még 1-2 évig biztosan a piacon marad.
Kevesebb a gomb, nagyobb a kijelző, más a váltó előválasztó karja
A japánok nem vitték túlzásba az újdonságokat, ami a modell kora miatt érhető. Csak a típust jól ismerők fogják kiszúrni a más mintázatú hűtőrácsot, a nagyobb szélső légbeömlőket és az első fényszórók új belső elrendezését. A “Melyik a legfrissebb ES?” játékban sokat segítenek a hátsó lámpák, amit króm csík helyett immár egy piros vonallal húztak össze. Az utastérben 14 colosra nőtt a központi kijelző, a nagyobb helyigény miatt a szellőzés gombjai a virtuális térbe költöztek, ami nem feltétlenül pozitívum.
Még mindig elegáns és kevéssé hivalkodó az ES, ami most először kapható idehaza
A frissen leleplezett Lexus ES hivatalosan Kínának készül, mivel az ázsiai országban kifejezetten népszerű a típus, idáig egymillió fogyott a különböző generációkból. Ez nem jelenti azt, hogy más ország vásárlói ne kaphatnának belőle, szinte biztos, hogy globálisan csak ezt az új változatot fogják kínálni. Európában továbbra is a 300h jelű 2,5 literes hibrid lehet az egyetlen opció, ezenkívül létezik belőle kétliteres és 3,5 literes V6-os változat is.
A mai divatnak megfelelően kiírták a márkanevet