Ha rendszeresen követed a közúthálózat fejlesztésével kapcsolatos híreket, akkor túl sok új információval valószínűleg nem szolgál majd az alábbi térkép, ám abban biztosan segít, hogy el tudd helyezni az országhatáron belül az épülő és/vagy fejlődő szakaszokat. Ha viszont abban a tévhitben élsz, hogy jelenleg nem fejlődik a gyorsforgalmi úthálózat, illetve nincsenek is tervben ilyen fejlesztések, akkor akár tüzetesebben is megérheti tanulmányoznod az alábbi, interaktív térképet. Jelenleg is folyik például az M6-os autópálya kibővítése a déli határig, valamint Kecskemét és Szentkirály között az M44-es legújabb szakaszának építése. A jövőben ez utóbbi szakaszt az M200-as autóút és az M8-as autópálya köti majd össze az M1-es autópályával, ami azt jelenti, hogy az Ausztriábaól Szerbia, Horvátország és Románia felé irányuló forgalom végre elkerüli majd Budapestet és az M0-s autóutat. A
térképen bármelyik zöld színű feliratra kattinthattok, ekkor jelenik meg, hogy az érintett útvonalon mi várható az elkövetkező nagyjából 10 évben.
Hány évesek is vagytok?
És még hisztek a mesékben?
(bár, szegény aki még ígérni sem tud)
Már megbocsáss, de a pöttyözött szakaszok egy része jelenleg is épül, oda lehet menni, meg lehet nézni, például az M5 Kecskemét-észak lehajtónál, illetve már elkezdődött a terep előkészítése az M1-es autópálya bővítéséhez is. Vagy az is csak mese?
Bocs, pejoratív akart lenni, és nem sértő.
Mai hír a „propaganda” rádióból: 6 sávos lesz az M3-as…egyszer, talán.
Mi van a déli országrésszel?? Ott nem lesz fejlesztés? Elég üres arrafelé a térkép. Vagy csak nekem tűnik úgy? Elég gáz….
Ez az MKIF térképe, ezen az M6 és M5 autópályák nincsenek rajta, hiszen azok nem hozzájuk tartoznak. Ellenben arrafelé valóban csak az M6 horvát határig történő kiterjesztése zajlik, pedig lenne szükség még pár fejlesztésre.
Az M5 tulajdonképpen elég régen elérte az országhatárt, azon nagyon tennivaló nincs, egyik legjobban működő szakasz.
Az M6-ot lehetne fejleszteni, de azzal gondolom úgy vannak, hogy a jelenlegi kihasználtság is elég kiábrándító, s nehéz lenne olyan útvonalba bekötni ami nagyon javítana rajta.
A román határ felé azért nem lesz fejlesztés, mert nincs a román oldalon sem érdemi munkálat.
Az M8-as szépen elkanyarodott, majdnem visszaér Pestig.
M2 faroknyi szakasz a szlovák határig ?
A számozásban mi a logika? Az M3 ból Eger alatt „kinövő” ág M25, az M3 ból kinövő ág az északkeleti csücsökben M49, az M8 ból a fele miért lesz M200 ???
Az M25 a régi 25-ös halálútról hivatott elterelni a forgalmat, s hivatalos nevezéktan szerint ugye ez sem autópálya, hanem 110 km/h-s autóút. Az M49 szintén a kiváltandó út számát kapta.
Ok. Köszönöm, így már értem.
Az M200 jól jönne, mert tehermentesítené a d-ny budai agglomeráció településeit, az M0, M7 Budapest környéki szakaszait.
Valamint az M8-cal kiegészítve elvinne valamennyi forgalmat az M6-ra is.