Ilyet nem tud modern autó: WRX STi 250 lóerővel az Autobahnon!

Végsebesség-teszten egy Subaru Impreza GC8 WRX STi

Egyszerre félelmetes és lenyűgöző az alábbi videó hangélménye és a sebességérzete: a '90-es évek egyik legismertebb japán versenygépében valamiért teljesen másként hat a 250 lóerő és a 320 newtonméter, mint mondjuk egy modern villanyautóban.

Manapság már igencsak ritka a GC8 Subaru Impreza, legyen szó bármelyik verziójáról is. A különleges szériát a köznyelv WRX, WRX STi, illetve GT néven ismeri, részben annak függvényében, hogy ki hol él, és pontosan miként forgalmazták az adott területen a modellt. A típus ralilegenda státusza miatt nem meglepő, hogy minden egyes ép példányért gyűjtők harcolnak meg. A versenyautó-gyökerek már az ilyen Impreza példányok külseje alapján is egyértelműek, ám az igazán nagy dobás a vezetési élmény, amelyet évről évre egyre nehezebb vagy épp drágább lesz megtapasztalni. Egy biztos viszont: hogy megéri élni a lehetőséggel, ha egyszer alkalmatok adódik rá. Bizonyíték gyanánt alább láthattok egy rövid videót a német autópályáról, ahol egy 250 lóerős példány mutatja meg, mire is képes valójában.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?