A Taycan csak a kezdet volt, villanyautók egész sorába fektetett a Porsche azóta - talán hiába?
2022 elején a Porsche azt jósolta, hogy az évtized végére az éves eladásaik több mint 80 százaléka villanyautó lesz, így a fejlesztéseket is ebbe az irányba ütemezték. Kevesebb mint 3 évvel később még mindig lehetségesnek tartják ezt a jóslatot, ám beismerték, hogy egyelőre nem éppen a tervek szerint alakulnak a számok. A vállalat pénzügyi vezetője, Lutz Meschke elmondta, hogy a kedvezőtlen kínai helyzet mellett az is közrejátszik a villanyautók elvárások alatti részesedésének, hogy Európában és Amerikában a gazdagok még mindig ragaszkodnak a belsőégésű motorhoz. További újságírói kérdésekre válaszolva Meschke azt is elárulta, hogy a jelenlegi modellek fejlesztése mellett a jelenleg kizárólag elektromosként kapható modellek
"benzinesítése" sincs kizárva. Mindez a PPE platformos villany-Macan, illetve a következő generációs Boxster és Cayman miatt igazán érdekes kijelentés. Hogy mit jelentenek ezek a kijelentések a jövőre nézve, azt még talán a Porsche emberei sem tudják, de az biztos, hogy ilyen kijelentéseket még manapság sem szoktak bevállalni az autógyártók.