Ennyire kétségbeesett a Fiat? Cybertruck vásárlókra vadásznak

A Fiat szerint van átjárás a két villanyautó között, még ha az egyik szinte felfér a másik platójára

Ötletes reklámmal próbálja élénkíteni a botrányosan szereplő 500-as iránti keresletet a Fiat.

Nincs könnyű helyzetben a Fiat, az apró elektromos ötszázas messze alulteljesít. Európában szakaszosan szünetel a gyártás, Amerikában pedig sikerült bemanővereznie magát a 15 legnépszerűtlenebb autó közé, ráadásul még olyan típusok is megverik, amelyeket már nem is gyártanak. De az olaszok nem hagyják annyiban a dolgot, rendhagyó reklámmal szeretnének új vásárlókat találni.
Hirdetés
A Fiat az új kampányban az 500-at és a Cybertruckot állítja szembe egymással, felsorolva a lényeges különbségeket. A Fiat szerint az 500 cuki és színes, a Tesla pedig sokkoló és színtelen, illetve egy szójátékot is elsütnek, miszerint az amerikai autót a szögek, az olaszt pedig az angyalok ihlették (inspired by angles/inspired by angels). A két jármű között nincs sok hasonlóság, a Tesla háromszor olyan drága, ötször olyan erős és több mint kétszeres hatótávval bír. Nyilván a Fiat sem gondolja komolyan, hogy van olyan autóvásárló, aki valóban a két típus között vacillál, de egy poénnak nem rossz.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?